Nordic BoTT-tråden!

Det är kul att klassen växer och att det blir bredd på märkena som ska köra :)

Själv kör jag också vidare med med min inkörda gammelducce..., hoppas bara hålla mig på hjulen så jag får kört något race nästa år...:gnissla

Du är varmt välkommen till BoTTen (av mig iaf), bättre sent än aldrig, men det var väl inte så lätt att hoppa på hästen förra året. :)

Du är varmt välkommen till BoTTen (av mig iaf), bättre sent än aldrig, men det var väl inte så lätt att hoppa på hästen förra året. :)

Tack!!!, det ska bli kul att hoppa på hästen igen :)

Ska försöka rehabilitera mig tillräckligt i vinter för att inte vara ivägen alltför mycket under rejsen :D

Vill ni läsa en nyhet som heter duga och som ändrar erat däckskonto så ta en titt på http://www.nordicbott.net

Det finns nu möjlighet att lägga upp egen blog för de som vill detta. Maila mig om ni är intresserade. För exempel titta under team MB Racing, NF Racing och GMR.

Last edited:
Vill ni läsa en nyhet som heter duga och som ändrar erat däckskonto så ta en titt på http://www.nordicbott.net

Det finns nu möjlighet att lägga upp egen blog för de som vill detta. Maila mig om ni är intresserade. För exempel titta under team MB Racing, NF Racing och GMR.

Darn, trodde först att vi/ni hade fått en däcksponsor ;) Detta var nått annat det.
Fasen - jag blilr sugen på att köra BoTT igen... Kanske hoppar på 2009 om intresset finns kvar. Problemet är att konkurrenskraftiga hojar är så jäkla dyra. Det är ju Ducce 848/1098 som gäller och dom går ju inte lösa för pengar :(

Fra sidan:

"Dubbla race 2008 (2007-12-12)
Under 2008 kommer det att köras ett två race per helg, ett lördag och ett söndag. Detta innebär att antal poäng att kämpa för kommer att fördubblas och att däckskontot belastas hårdare ;-)"

Hvor har du det fra, og vilken betydning har det for SP ????

Grisebra!:tummenupp Men, hva med fritrening på fredag også? Helt klart bra med en BoTT-blogg, vi trenger et eget sted for litt seriøs skittkasting og selvskryt:yoparty

Og DQ, du kan få kjøpt min 1098, nå med nye Öhlins-pryler rund baut, ny kløtsj og TC-software, og ikke minst nytt luftsystem (har blitt lovet 6-8 bakhjuls-HK ekstra):tuttar

Last edited:
Klockrent med Race både Lördag å Söndag:tummenupp

Helt suveränt faktiskt:yoparty nu e de bara fem dar kvar att hitta på nåt vettigt att göra:D

Og DQ, du kan få kjøpt min 1098, nå med nye Öhlins-pryler rund baut, ny kløtsj og TC-software, og ikke minst nytt luftsystem (har blitt lovet 6-8 bakhjuls-HK ekstra):tuttar[/QUOTE]
----------------------------------------------------------------

Va är nu detta:va kastar du in handuken :arsele

:D

----------------------------------------------------------
Hva med å drikke mer øl - norsk ØL
-------------------------------------------------------
typ Ringenes då eller.... ta med dig varuprover till premiären så diskuterar vi saken på ett seröst sätt:fyllisar

Og DQ, du kan få kjøpt min 1098, nå med nye Öhlins-pryler rund baut, ny kløtsj og TC-software, og ikke minst nytt luftsystem (har blitt lovet 6-8 bakhjuls-HK ekstra):tuttar
----------------------------------------------------------------

Va är nu detta:va kastar du in handuken :arsele

:D

----------------------------------------------------------
Hva med å drikke mer øl - norsk ØL
-------------------------------------------------------
typ Ringenes då eller.... ta med dig varuprover till premiären så diskuterar vi saken på ett seröst sätt:fyllisar[/QUOTE]

Hallooo:7peta har kanskje noe råere på gang:pannkyss Og det er jo for jævlig at DQ må kjøre rundt på en pianofiser:arsele Her blir det ingen handduk, halsduk eller annen duk, men skal lære deg litt om bensinpåfylling og øldrikking :2cool Seff tar vi med MYE norsk øl på premieren, bør vel kanskje spe den ut med lit Gammel Dansk????? Helsa gumman:2cool

Kanonjobbat Mikkel!!!! :Bugar

Nu kan jag ju ta igen hela säsongen jag förlorade i år :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan

Jag siktar på att vara med i leken i år.. Ska bara se till att allt funkar med kroppen....

Hur många kör med slip-on eller helsystem i BoTT? Och kommer alla som kör med detta under 95 dB förbipasserande. Med ett "tyst" slip-on borde väll man fixa det :va
Har ingen lust att köra med Aprilias orginal blyklump.

Hur många kör med slip-on eller helsystem i BoTT? Och kommer alla som kör med detta under 95 dB förbipasserande. Med ett "tyst" slip-on borde väll man fixa det :va
Har ingen lust att köra med Aprilias orginal blyklump.

Kjørte med slip-on ifjor, og det var bare på Anderstorp at det var et problem:tummenupp Men der var det også et problem når jeg kjørte med originalanlegg:va

Hallå eller, vi är ju nästan grannar. Jag bor i Nässjö. Välkommen till Nordic BoTT.

Mors!

Du känner igen mej.. Vi ses ju i Habo ibland... Bodde i Värnamo tidigare.

Så det är i Nässjö du bor, borde avlägga en visit till dej då ju....

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back