Nordic BoTT Silly season 2012

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Hur kommer det att gå, SRL/TTA, eller vad?
Vem byter hoj?
Trimmas det?
Nya förare?
Gamla förare?

Kort och gott.............SKVALLER!!!!

/J
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Senaste heta ryktena på byn säger att Miinin fått loss en Althea (ex. Xerox) Ducati 1198R + xtra allt o ska enligt säkra källor ha yttrat orden: "ska fan vinna hela skiten 2012"...:näsblod
 
Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Vore kul att se en sån hoj i Sverige men jag betvivlar starkt att någon som har råd att driva en sån hoj skulle köra i BoTT.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Senaste heta ryktena på byn säger att Miinin fått loss en Althea (ex. Xerox) Ducati 1198R + xtra allt o ska enligt säkra källor ha yttrat orden: "ska fan vinna hela skiten 2012"...:näsblod

Hoppas han har nån tekniker med oxå.........

Vore kul att se en sån hoj i Sverige men jag betvivlar starkt att någon som har råd att driva en sån hoj skulle köra i BoTT.

Njaa......säg inte det. BoTT drar till sig gamla rävar som kompenserar med pengar istället för fart.....;) ungefär som gubbarna på Autoropas dagar..

/J
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Njaa......säg inte det. BoTT drar till sig gamla rävar som kompenserar med pengar istället för fart.....;) ungefär som gubbarna på Autoropas dagar...
Låter som en klass för mig :D

Kanske dags för en senior-klass där minimiåldern är 40 och sen får man köra på precis vad man vill och göra av med 1 set däck per helg :)
 

BA

Gammelman racing (GMR) #9
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Hönölulu
Hoj
Ducati 999 (lägg bud), Ducati 1198s
Låter som en klass för mig :D

Kanske dags för en senior-klass där minimiåldern är 40 och sen får man köra på precis vad man vill och göra av med 1 set däck per helg :)

Bra ide, men tycker vi höjer mini åldern till 55 :)

Hoppas han har nån tekniker med oxå.........



Njaa......säg inte det. BoTT drar till sig gamla rävar som kompenserar med pengar istället för fart.....;) ungefär som gubbarna på Autoropas dagar..

/J

Tur att pengar finns :)
BoTT är inte dyrt.
Men det går åt en del.
Värt varenda krona :yoparty
 
Last edited:

LasseGSXR600

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Ducati 1098 -07
Jag tänker köra min 1098 nästa säsong

Får Tacka alla Goa gubbar för denna säsong ser fram till nästa och då ska jag kan se till så inte jag får strul med bensinpumpen
o att inte Jan Silver fisken tar min pallplats :)men det är på vägen till pallen som är en utmaning , Har aldrig varit med om ett så bra gäng som Bott .. Stort Tack till Alex Lind som gjort ett gedigent Jobb " Keep up the Good work man " Hoppas det blir av med en säsong start i Assen. ....
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Det vore intressant o veta vad man har för tankar o vad man jobbar mot till nästa år.
Vill BoTT vara kvar i SRL, försöker man hitta på något annat? osv

BoTT vill absolut vara kvar i SRL/TTA, bättre arrangemang får man leta efter. Dessutom kommer det publik och det kan vara en positiv del för oss att söka sponsorer. Sedan är det ju inte fel att gå omkring och titta på riktiga racerbilar mellan kval och race.

Vad som händer får vi se men Alex Lind har säkert mer info framöver om detta.

/J
 

Lawson

Medlem
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Åsa
Hoj
Yamaha R1
Mer delar är bestälda från KÄMNA och nästa år ska vi köra på nya däck till tävlingarna i år var det bara ett nytt däck som användes resten beg. Och mer ban körning blir det för att få tillbaka känslan för att åka riktigt fort. Målen sätts höga att vara topp fem.:gnissla
 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
Finalhelgen var kanonbra på alla möjliga sätt, tack för i år, det har varit riktigt trevligt:tummenupp

Hoppas bara vi får fortsätta med SRL.

Nästa år ska vi dessutom ha en hoj att köra på:D

Sebbes pallplatswhiskey satt som en smäck på lördagen, tackar, dock var smäcken långt nerdragen även på sön fm så vi var nog sist kvar i depån:yoparty

Ps: Alla ni nykterister som åkte hem tidigt, ni missade en Ferrari F40 som gasade järnet på banan med feta uppställ, kul att se en sån raritet i sitt rätta element:) ds
 

j-a

#20 NEC #26 BOTT
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Härryda
Hoj
KWAK10, SP1,fmx650,,buellxb9sDUCCE 1198SP
Jag tänker köra min 1098 nästa säsong

Får Tacka alla Goa gubbar för denna säsong ser fram till nästa och då ska jag kan se till så inte jag får strul med bensinpumpen
o att inte Jan Silver fisken tar min pallplats :)men det är på vägen till pallen som är en utmaning , Har aldrig varit med om ett så bra gäng som Bott .. Stort Tack till Alex Lind som gjort ett gedigent Jobb " Keep up the Good work man " Hoppas det blir av med en säsong start i Assen. ....

Håll dig då på banan .......göbbe.
jag skall bli snabb till nästa säsong , tänke jag.
Tack till alla Bottare för en supertrevlig säsong 2011. tack Alex för att du roddar fixar o trixar..
 

DucTor

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2010
Ort
Honningsvåg
Hoj
Ducce 848
Samme hoj, BST karbon baksving og felger..Må vel også få en bakdemper som fungerer tilfredstillende til det oppsettet.
Lette sjåfør med ca 5-10kg. målet er er delta på alle tevlingene neste år! Ja, åsså fjerne alle fartsperrer i hodet...
:tummenupp
 
Last edited:

BA

Gammelman racing (GMR) #9
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Hönölulu
Hoj
Ducati 999 (lägg bud), Ducati 1198s
Målet nästa år är att köra alla race.
Målet på race är att ha ännu fler ungtuppar bakom mig i resultat listan när 2012 summeras.
Lite justeringar på hoj skall till i vinter ;). Å så skall gubben lättas 5Kilo.

:Bugar Vill tacka alla BoTTare för ett sanslöst trevligt race år.
P.s ni som inte var med på avslutningsfesten missade något :)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top