Nordic BoTT Silly season 2012

DucTor

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2010
Ort
Honningsvåg
Hoj
Ducce 848
Samme hoj, BST karbon baksving og felger..Må vel også få en bakdemper som fungerer tilfredstillende til det oppsettet.
Lette sjåfør med ca 5-10kg. målet er er delta på alle tevlingene neste år! Ja, åsså fjerne alle fartsperrer i hodet...
:tummenupp

Hmm... de BST greiene ble nokk med fantasiene gitt. Men en TTX36 bak skal være på plass, samt en "flat" lenkearm burde være i noen lange steg i riktig retning, ja og styrdemper.. Blir mange dygn på svensk side, så må også ha en slepvogn iår
 

NorSkeN

#69 Nordic BoTT
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
Aprilia RSV 1127 Factory
Tillbaka efter ett besök hos Spoonvalley Racing :yoparty
Nu är det inkoppling av Motec ECU som står på schemat.
 

Bifogat

  • Bild0265.jpg
    Bild0265.jpg
    230.7 KB · Visningar: 108

talibaniel

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2006
Ort
Vargön
Hoj
hrc's sista väg modell.
Jaha.....Fan börjar ju bli liite sugen när man läser om era uppladdningar.
Själv har jag beställt en styrdämpare som jag hoppas kommer att minska mina styrfladder i år.(är otrevligt utan)
Kör nog med crossväxlings metoden ännu en sommar...
Sedan kan man ju fortsätta att drömma om antiwelie\antispinn,öhlinare och 200hk.Eller en ny hoj!!
Mitt mål får bli att köra 48 på falken och 1.11 på åsen och runt 1.40 a-torp.Kanske är att ta i men en sek ska gå.
Hoppas bara sp1.an håller ihop ännu ett år. ROOKIE FOREVER:hihi
 

PT

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
RC8 R
Jo vem är inte sugen? Har tänkt att köra mitt första år i BOTT i år och supertaggad! Skall bli kul att träffa alla och känna gemenskapen jag hört så mycket om. Finns det någon som är från Göteborgstrakten och kör i serien?

Mvh
 

PT

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
RC8 R
OK kul. Kanske kan ta en "pre season beer" en solig dag... Hade varit gott att höra hur en vanlig dag för en Bottare ser ut :)
 

Tutankhamon

Medlem
Gick med
3 Jun 2008
Ort
I soder
Hoj
Ducati
OK kul. Kanske kan ta en "pre season beer" en solig dag... Hade varit gott att höra hur en vanlig dag för en Bottare ser ut :)

Kom till Fivers körning veckan innan SM. Chansen är stor att du träffar på en hel hög med BoTTare. Välkommen i gänget :tummenupp
 

talibaniel

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2006
Ort
Vargön
Hoj
hrc's sista väg modell.
Har beställt nya fotpinnar i dagarna så nu slipper man förhoppningsvis fastna med fötterna i asfalten när man blir tvungen till att svänga.
Blir ju en hel del oberäknade spårval ibland!!(mina egna misstag=rätt många tyvärr) hinner då inte med att flytta upp foten vilket leder till att den har "fastnat" under mc:n.
Kommer nog att bli bra det här.
Tänk att kunna konsentrera sig på att enbart köra utan en massa annat att tänka på.
Om jag kan spara ihop lite till så blir det nog kanske en radialbroms oxå.
Ett och samma bett hela tiden vilken dröm!!
Kan ju vara bra att veta att det inte svampar när man kommer på full rulle.
 

petterberger

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2011
Ort
svedala
Hoj
ktm rc8r track
Nu rockar det snart grabbar :yoparty E de jag som missat inbjudan till Anderstorp eller har den inte kommit ut? Nu ska jag skita i allt i ett par dagar och göra i ordning hojen. Motormässa i Malmö 22-25 mars. Kom förbi Lockarps gokarts monter så får ni en kopp kaffe och torrkörning på Rc8:an :crash
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Någon som vill sponsra mig med en Panigale och 20-30 set däck? :banana Vore kul o gasa lite.

Ska iaf försöka pallra mig till något race o se på när tuffingarna kör ;)
 

PT

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
RC8 R
Hur många drar och tränar på Anderstorp i helgen? Själv sticker jag dit imorgon (Lördag).
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top