Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PlastRaketen skrev:Hej på er alla Glada!
Är det någon här på SH som använder hjälmen "Nolan Integrale N60"?
Försöker hitta lite info om denna men det verkar tamt.
Vad har ni för erfarneheter av hjälmen, är ni nöjda?
Tack!
Bild:
![]()
PlastRaketen skrev:Jooo, precis va jag misstänkte när jag fick priset på den...... 500 svenska kronor. Och knappt använd, dessutom med ett extra mörkt visir.
![]()
Fire skrev:Ett litet tips, köp inte en beg. hjälm.. Testa lite olika hjälmar o ta den som sitter bäst. En ny hjälm ska sitta tajt som f*n.. den formar sig sen efter ditt huvud...![]()
Shoei raid sitter kanon!heimdal skrev:(shoei raid satt bättre)
WildChild skrev:Shoei raid sitter kanon!
Köpte en i somras och är helnöjd.
jiGGa skrev:Kommer bara in på min hotmail när jag trycker på länken![]()
Du kan få köpa en knappast oanvänd svart N81 med flera visir av mej för 200:-PlastRaketen skrev:Jooo, precis va jag misstänkte när jag fick priset på den...... 500 svenska kronor. Och knappt använd, dessutom med ett extra mörkt visir.
![]()

Fredde Meck skrev:Du kan få köpa en knappast oanvänd svart N81 med flera visir av mej för 200:-![]()
Det är praktiskt, men vad jag har läst så är dessa inte lika säkra som en vanlig integralhjälm.heimdal skrev:sen att den va öppningsbar e ju bra om man som jag e en brillsnok
Bollox skrev:Aldrig mer i mitt liv en Nolan plastkruka. Enda den duger till är att ha med, när man är ute o åker, om man skulle bli skitnödig helt plötsligt, är det en perfekt potta.
Skaffade precis mig själv en ny Arai RX7RR Corsair. Den gamla Quantumen skrotade jag när jag klotade igen förra året![]()
PlastRaketen skrev:Hej på er alla Glada!
Är det någon här på SH som använder hjälmen "Nolan Integrale N60"?
Försöker hitta lite info om denna men det verkar tamt.
Vad har ni för erfarneheter av hjälmen, är ni nöjda?
Tack!
Bild:
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |