Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Backe kan tipsa dig om vart du kan få tag på det i gbg 08 - 560 333 48.Annars tror jag micro säljer en annan produkt med samma funktion faktiskt.Blondie skrev:Vill ha ett par burkar till min caddy diesel för att få den lite tystare i cupén
tacksam för svar gärna om det finns i gbg med närområde
toca1 skrev:va ere för ngt???
toca1 skrev:va ere för ngt???
Och tio ggr tyngre!Suomalainen skrev:Svindyr skit som ska fungera som dämpmaterial, min erfarenhet är att vanlig asfaltsmatta fungerar duktigt mycket bättre och är dessutom billigare.
Verkar bero på vilket test man refererar till.Finns ett test på en peugeot 205 som man mäter kupeljudet i 100km/h i före behandling med NK.Sen gör man samma test efteråt o kommer fram till att ljudet är 6 db lägre.Det motsvarade typ en tredubbling av förstärkareffekten vid spelning.Har själv använt NK o en plåt som är skramlig/bloinkig blir totalt död när man knackar på den efteråt.Men man måste lägga minst 2 lager,o det e dyrt.Om man grötat runt i t.ex en dörrsida på en modern bil o är det lätt att förstå hur mycket enklare det är att spruta på nåt istället för att sitta med mattor o värmepicka.stavgren skrev:Jobbade för några år sen med R&D inom akustik (bla stomljuddsdämpande material) o "råkade" komma över Noisekiller för lite test. Då (runt 1999) var det bland det sämsta man kunde hitta, trälim med lite fyllnadsmedel i gav bättre effekt. Som nån redan nämnt, satsa på en bitumenmatta istället.
KawaChris skrev:Annars har Biltema ljuddämpningsplattor..
Mycket möjligt att dom fått ordning på sina prylar men testerna jag gjorde då visade på riktigt usla värden. Har för mig att det var nån blå variant jag kom över.ktmjacke skrev:Verkar bero på vilket test man refererar till.Finns ett test på en peugeot 205 som man mäter kupeljudet i 100km/h i före behandling med NK.Sen gör man samma test efteråt o kommer fram till att ljudet är 6 db lägre....
ktmjacke skrev:Backe kan tipsa dig om vart du kan få tag på det i gbg 08 - 560 333 48.Annars tror jag micro säljer en annan produkt med samma funktion faktiskt.
stavgren skrev:Mycket möjligt att dom fått ordning på sina prylar men testerna jag gjorde då visade på riktigt usla värden. Har för mig att det var nån blå variant jag kom över.
Blondie skrev:Peakoff blev det.
återkommer med rapport![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |