noice kolla här....

NoicE skrev:
Hade den inte varit skitful hade jag nog köpt den :va
Slit av kåporna på den och lacka lite motorkåpor gröna, behåll renthalstyret och klipp på det, grön lyktkåpa från den där gileramoppen som jag aldrig minns vad den heter så är ju saken biff.
 
Supermoto skrev:
Slit av kåporna på den och lacka lite motorkåpor gröna, behåll renthalstyret och klipp på det, grön lyktkåpa från den där gileramoppen som jag aldrig minns vad den heter så är ju saken biff.
håller med
 
Trodde det stog 12000, men försäkringen kostade ju 1200


För 24 lökar får jag nog en både bättre och snyggare hoj :lol
 
Hojar kör man hem efter avslutad affär :fakta :mattias :7peta
 
Supermoto skrev:
Hojar kör man hem efter avslutad affär :fakta :mattias :7peta


Jag har bara köpt hojar på vintern och när jag inte haft körkort :huvet

Men annars kör man självklart hem :mattias





Blompa, jag ska inte köpa nån sur R1 :rofl
Men hade hjulen osv varit hela så...
 
Supermoto skrev:
Synd att jag redan har två hojar och inga pengar annars hade det där varit ett guldobjekt för vintern ju. Hjul och annat skräp finns säkert hur mycket som helst.
det är hur lätt som hellst att få tag på.. mavve sålde ju sin hoj med motor mm för 20 lök.. så säg att du har en r1a för 35lök
 
blom skrev:
det är hur lätt som hellst att få tag på.. mavve sålde ju sin hoj med motor mm för 20 lök.. så säg att du har en r1a för 35lök
Exakt :yoparty

Och gissa hur mkt grejer rejsputtarna sitter på i form av hjul osv.

Köp nu Antonponken så kan jag sponsra med en burk grön färg :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top