noice kolla här....

NoicE skrev:
Det där skulle bli en gröna-faran av rang :yoparty
Mer bhk än blom :hihi



...meeen det är nog vettigt om man vågar köra skiten också :skrämd
ok du verkar tydligen inte veta vad det är för något... sök på rickman så får du se
 
Inte farligt pris på den faktiskt...fzr600 är fina motorcyklar...kanske tom kan hamna i fk6 om man har tur??
 
Rodentboy skrev:
Inte farligt pris på den faktiskt...fzr600 är fina motorcyklar...kanske tom kan hamna i fk6 om man har tur??
och den går säkert att få ner någon tusenlapp oxå.. den lär ju vara perfekt att stunta med tex.
 
Jag var nära att köpa en Nicko Bakker innan Thundercat'en... :3freak
Men kissen var både snyggare och nyare... :tummenupp
 
Vad skulle stefan ha för sin jordfräs föresten?
Han har ju börnat med den, men han kan få 35 imorn :tummenupp
 
blom skrev:
och den går säkert att få ner någon tusenlapp oxå.. den lär ju vara perfekt att stunta med tex.

Exakt...eller så lappar man ihop kåporna eller köper begagnade nånstans o rollar den mintgrön..o vips så är den som ny..:)

Går nog utmärkt att stunta på också skulle jag tro.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top