Martin
Don't call it a comeback
Förmodligen för att man vill att det ska synasKay skrev:ps. Varför har man fortfarande kanot-paddlar till blinkers orginal? För att stötta pirat-marknaden?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen för att man vill att det ska synasKay skrev:ps. Varför har man fortfarande kanot-paddlar till blinkers orginal? För att stötta pirat-marknaden?![]()
Nä, jag håller inte med.Ninjaboy skrev:Är det ingen som håller med att man köper det som är värst (de kostar ju lika mycket), särskilt när kategorin är just värstingar? Köper alla det som dem alltid gjort (Honda är bäst för det säger pappa), eller den som är snyggast eller den som var värst förut?
. Jag har haft alla märken och de har oftast haft någon form av garantiåtagande som inte påverkat driften för mig och kvalitetsskillnader har jag aldrig märkt av heller, varken i detaljer eller i stort. Hoppas du är lika nöjd med din hoj.Kay skrev:Med risk för att låta som en pappa; De ser ju likadana ut allihopa (utom gixxern.). Tradigt utseende på de nya hojarna! Se tillbaks 10 år; Då såg alla helt jäkla olika ut. Idag är det fanimig inte mkt som skiljer... Visst, man letar efter optimala utseenden för funktionens skull osv, men det kunde fan diffat lite mer på utseendet. Tråkig utveckling! (nu pratar jag bara om utseende och inget annat).
![]()
ps. Varför har man fortfarande kanot-paddlar till blinkers orginal? För att stötta pirat-marknaden?![]()
Ninjaboy skrev:Blinkers: tänk på att testet är gjort i USA och av någon anledning har Kawa stora blinkers där (lagkrav?) men i Europa har den infällda blinkers fram och miniblinkers bak. Snyggt, ingen av de andra har det. Se bild på Europa modellen.
![]()
Dubbellysen: tror inte Yamaha var först. Suzuki hade dubbellysen på ur GSX-R750 från -85 då Yamaha hade busslyse på FZ750 (har haft en sån). Kanske var någon annan före också.
![]()
Är det ingen som håller med att man köper det som är värst (de kostar ju lika mycket), särskilt när kategorin är just värstingar? Köper alla det som dem alltid gjort (Honda är bäst för det säger pappa), eller den som är snyggast eller den som var värst förut?
Kay skrev:Angående dubbelysena så hade som sagt gixxer det redan 85, men jag pratar om just "katt-versionen" om man säger så![]()
Ninjaboy skrev:Vi har ju redan klarat av att han menade "kattögon", inte alla dubbellysen. Se några poster upp. :kocko![]()

Ninjaboy skrev:Haha, ingen fara. Skönt att komma ifrån märkestjafset och diskutera lite klassiska hojar. Snygg hoj du har förresten.![]()

Mavve skrev:Hade det blivit en -04 idag så hade det blivit en GSXR750.![]()
Mavve skrev:Hade det blivit en -04 idag så hade det blivit en GSXR750.![]()
Ninjaboy skrev:Den här kanske var först då, YZF750 från -93 (bilden visar en -94).
![]()
Nä, det var inget vägtest. Det var inget test öht. Det var en sammanfattning av alla deras tidigare tester. De utsåg en vinnare i varje klass (sport, touring, glidare osv) och en totalvinnare. Lite larvigt faktiskt. De tyckte att kawwan hade för mycket effekt för den vanlige gatåkaren, en märklig invändning eftersom de skall bedöma bågen och inte bågen i kombination med en genomsnittlig gatåkare, och att den borde haft en styrdämpare.Silwer skrev:Det test Bingo far efter är ett vägtest, där var helt enkelt zx10r för jobbig att framföra vad jag förstod.
ok, jag har dock den tidning där de testar alla litrarna och även din hoj bla, och det var ett vägtest, jag antar att de ändå utgår från det.Bingo skrev:Nä, det var inget vägtest. Det var inget test öht. Det var en sammanfattning av alla deras tidigare tester. De utsåg en vinnare i varje klass (sport, touring, glidare osv) och en totalvinnare. Lite larvigt faktiskt. De tyckte att kawwan hade för mycket effekt för den vanlige gatåkaren, en märklig invändning eftersom de skall bedöma bågen och inte bågen i kombination med en genomsnittlig gatåkare, och att den borde haft en styrdämpare.

|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |