Jalle
Medlem
valmers skrev:Hoppas nu innerligt att Åkarpsgamlot, som ju kör med samma nummervariant som Sköld, får loss nummer 63 till nästa år.
Japp, hoppas jag med.
Han har dock ett reservnummer, 34, efter hans personbästa på Knutstorp, 1.34.00.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Hoppas nu innerligt att Åkarpsgamlot, som ju kör med samma nummervariant som Sköld, får loss nummer 63 till nästa år.
Jalle skrev:Japp, hoppas jag med.
Han har dock ett reservnummer, 34, efter hans personbästa på Knutstorp, 1.34.00.
Chrille skrev:Det är iaf bättre än de flesta bakhjulsnördar med R1 ....på en allmänåkning.....i mellangruppen....
Nu börjar det bli intressant. Chrille: du behåller tröjan på!Jalle skrev:Ta av dig min T-shirt annars berättar jag historien om varför du hade den på!
Chrille skrev:Är det därför du har 28?? Jaja det går nog bättre i år ska du se. 1,28 på Åsen är inte så illa. Det är iaf bättre än de flesta bakhjulsnördar med R1 ....på en allmänåkning.....i mellangruppen....
Jalle skrev:Japp, hoppas jag med.
Han har dock ett reservnummer, 34, efter hans personbästa på Knutstorp, 1.34.00.
valmers skrev:App app app! Det där var ett förvridet personangrepp. Nu blir du inte populär hos WCX Management.
Chrille skrev:aJAAJJ, vem lyckades jag angripa egentligen?
valmers skrev:Det berättar vi inte. Då är det ju inte förvridet längre.
Chrille skrev:Aj fan. Och jag som bara ville sätta Storstarkouthålligsomenemfysempatient på plats.
Ryktet gör gällande att Jalle i dagsläget hade fått stryk av Gamlot på Knutstorp på av problem med orken. Visst Jalle antagligen hunnit varva gamlot på de 2-3 varv han orka med men sen då? Ett lopp är ju 16 varv eller mer...

grandmaster skrev:inför 2003 gick Tony ut med meddelandet att startnummer 1-10 är reserverade till de som fick samma placering i serien/cupen föregående år.
Resten av siffrorna lämnades vind för våg, dvs. den som sköt först fick sitt val
Jalle skrev:Japp, hoppas jag med.
Han har dock ett reservnummer, 34, efter hans personbästa på Knutstorp, 1.34.00.

valmers skrev:Tror att han även hade något tresiffrigt reservnummer. Skulle visst ha att göra med förarvikt.

Chrille skrev:Aj fan. Och jag som bara ville sätta Storstarkouthålligsomenemfysempatient på plats.
Ryktet gör gällande att Jalle i dagsläget hade fått stryk av Gamlot på Knutstorp på av problem med orken. Visst Jalle antagligen hunnit varva gamlot på de 2-3 varv han orka med men sen då? Ett lopp är ju 16 varv eller mer...

Nope, inget självklart antagande. 1-10 är som sagt reserverade förutom i rookieklasserna, lite konstigt kan det väl iof bli om en SM vinnare och en SO vinnare vill ha samma men oftast brukar det ju vara samma person som vinner båda serierna. Frågan är vilket som prioriteras först, SO eller SM? Hmmm, inget jag behöver bry mig om än iofGSXR1100R skrev:Jag antar att om man betalar sin licens så får man behålla sitt gamla nummer![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Ska man tolka detta som att det gäller att vara snabb med bokning av nummer till nästa år? Brukar ju inte delas ut förrns säsongen börjar närma sig ju.
Först till kvarn visserligen men det är ju surt när en instutition som Sköld inte kan fullfölja sin grej.
Som å sno 46 från Rossi för att man övernatta utanför raceoffice när numren skulle delas ut och sen hävda att man inte visste att han ville ha det.
Fast det är ju mest kass av Tony iof som borde haft mer koll.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |