hållundan
Emozione!
Funkar ju inte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biturbo skrev:Jag är med på ditt resonemang.. Men nog tycker jag att Suprorna blivit än mer hypade faktiskt. I mina ögon är Skyline en bra mycket ballare bil än Supra.
Ulf W skrev:En Skyline kan vara allt från en gammal R32 till en R34GTR, vilket är milsvid skillnad.
Det enda som verkar betyda nåt är att det står Skyline på dom, då är det tydligen jättehäftigt. Sorry men jag förstår inte det fantastiska...
Biturbo skrev:Jag är med på ditt resonemang.. Men nog tycker jag att Suprorna blivit än mer hypade faktiskt. I mina ögon är Skyline en bra mycket ballare bil än Supra.
Dee_cati skrev:I mina ögon är en skyline som vilken annan bil som helst som är populär att trimma bara. Ser ut som mazda 626 -91 ungefärÖverhypade är de iaf.
Rigge skrev:Om man tittar på intercoolern måste det vara dubbelturbo? Brukar inte alla storfräsare köra singelturbo?
Dee_cati skrev:Han ville nog ha körbarhet OCh mkt kusar. Stor singelturbo och 1143 kusar rimmar illa ihop med körbarhet.
Dee_cati skrev:I mina ögon är en skyline som vilken annan bil som helst som är populär att trimma bara. Ser ut som mazda 626 -91 ungefärÖverhypade är de iaf.
Biturbo skrev:Det är inte så svårtkört som man skulle kunna tro..
Biturbo skrev:Nja.. De, precis som supororna, klarar väldig mycket effekt med standard bottendel. Sen är de ju utrustade med rejäla växellådor, bromsar och ett chassie som det i princip bara är ut och åka bana med. Vilka andra "vilka som helst bilar" har det?

sandstream skrev:Men är inte alla Skyline högerstyrda?

Dee_cati skrev:Han ville nog ha körbarhet OCh mkt kusar. Stor singelturbo och 1143 kusar rimmar illa ihop med körbarhet.
Föraren kliver ju ur på vänster sidan så den är nog köpt begagnad i IrakUlf W skrev:Jo om ingen oljeshejk med mycket $ har byggt om.
sandstream skrev:Föraren kliver ju ur på vänster sidan så den är nog köpt begagnad i Irak![]()
Nexor skrev:Filmen som denna tråden handlar om är minst 2år gamal. Bara så ni vet![]()
Aj fan, se vad lite man vetKrigge skrev:Det är inte föraren det är han som sköter mappningen.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |