Daddy
Hmmmm..
Pluto skrev:Titta...där var det ju! Ändrat!
Bilden ändrar du under "edit options" i "min profil"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pluto skrev:Titta...där var det ju! Ändrat!
Daddy skrev:Bilden ändrar du under "edit options" i "min profil"![]()
08MeanieGreenie skrev:Det finns även ZX-9R (inte riktigt original) med betydligt mer än 135 hk på bakhjulet...![]()
Nä'e nu drar jag snart från jobbet och går till Stadion och ser om Djurgår'n äntligen ska klara av Örgrytes brassar...
I specifikationer är det alltid motorns effekt som anges och den är 144 kusar, men är man effektjägare så är det ju kusarna på slangen som är intressant , från motor till hjul så brukar det bli en förlust på 8-10 kusar cirkus, vill se bilder på din pärla=) mvhPluto skrev:ÄR det inte 144 kusar eller? Fått lite bud åt ena och det andra hållet. Luffarturbor som hökar trycket vid högre farter och ger mer än 144 hästar. Och nu är det helt plötsligt "bara" 135 hästar?
Men det som står i specifikationer när man kollar på bilar och motorcycklar är väl motorns kraft HK och inte vad man får ut på hjulen. Förvisso förstår även jag att det är det man får ut på hjulet/hjulen som är det intressanta.
Hur som helst så pinnar det på rätt bra och jag kan äntligen köra på bakhjulet mer än ett par ynka meter.![]()
Badkarma skrev:Kanske finnshehe, men nu har jag Suka så inga problem med hästar längre
![]()
![]()
![]()
Spelar Djurgå'n fotboll![]()
![]()
![]()
Hightuned skrev:Jag har frågat innan men inte fått något svar, så om ni kawakunniga kunde upplysa mig om det är någon förbättring gjord på toppen -00 gämfört med -98?. Jag har en av varje till mitt zx9turbo bygge och undrar vilken jag ska använda?.![]()
red_ninja skrev:I specifikationer är det alltid motorns effekt som anges och den är 144 kusar, men är man effektjägare så är det ju kusarna på slangen som är intressant , från motor till hjul så brukar det bli en förlust på 8-10 kusar cirkus, vill se bilder på din pärla=) mvh
Hightuned skrev:Jag har frågat innan men inte fått något svar, så om ni kawakunniga kunde upplysa mig om det är någon förbättring gjord på toppen -00 gämfört med -98?. Jag har en av varje till mitt zx9turbo bygge och undrar vilken jag ska använda?.![]()
Mattias skrev:En sån där ZX-9R, går de mycket bättre än en ZX-6R? Skulle man kunna hänga med på kurvig väg? Jag har en lånad ZX-6R, men vet inte om jag vågar åka med er med stora hojar. Man vill ju inte komma sist...
![]()
Mattias skrev:En sån där ZX-9R, går de mycket bättre än en ZX-6R? Skulle man kunna hänga med på kurvig väg? Jag har en lånad ZX-6R, men vet inte om jag vågar åka med er med stora hojar. Man vill ju inte komma sist...
![]()
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning