Nilax

............. tycker inte om sånt här!! mycket trevligare att få ha er kvar!! tänk mer tänk tidigare se problemen innan dom händer så kan vi fortsätta gasa tillsammans utan att mista dom vi tycker om!!!

varma tankar till familjen och alla vänner!

hälsa dom andra där uppe och gasa i frid nisse, du blir saknad!!

Fan Nisse!
Du har fått mej å må skit hela dan.
Det e många som skriver,hoppas du läser.
Känns förjävligt.

:( Satt på pendeln på väg hem från jobbet, känns inte kul å höra att du inte var långt från där jag jobbar när du gjorde din sista tur. :(
Det var svårt att somna i dag då tankarna på allt kul man har sutte å prata med dej om.

Sänder varma tankar till din familj.

:krama Kakan

Det känns tomt i hjärtat... Det var en ära att få lära känna dig och din härliga humor. Kram på dig.
/Matte Ninja riders

Jag kommer verkligen sakna dig Nils Frödin !

Känns overkligt...

Jag hoppas innerligt att du fått det bra där du är nu.

Känns overkligt att veta att jag inte kommer att få prata och skoja med dig något mer och att vi inte kommer att bowla och sänka några öl som vi gjorde senast vi sågs.....kommer att sakna dig min vän....Vila i frid.
/ Björne Ninjariders

Vet inte vem Nilax var men man får en klump i magen när det händer en hojbroder. R,I,P.

Nej, nej, nej, nej, nej... :(

Krama om varandra och var rädda om det ni har.
Mina tankar går till nära och kära.

Du fattas mig, älskling. Du var så glad när vi pratade på lunchen och sa till mig att testa hojen ordentligt på Gelleråsen. Du berättade att du skulle lägga ut mer busiga trådar här på SH men du får väl se till att busa var du nu än är. Kan fortfarande inte riktigt fatta det.

Faaan Nisse vi trodde att vi skulle få träffa dig vid väsby eller sveavägen i går kväll men så blev det inte, i stället fick vi ett besked som man absolut inte ville ha, (sov gott nu så ses vi i ett annat hojliv) Tony och Mona Ninjariders.

Kände inte Nisse, men blev ändå tårögd. Man har ju såklart sett hans inlägg på forumet.

När jag såg trådtiteln tänkte jag det värsta direkt, men så tänkte jag om. "Varför ska jag hela tiden vara så pessimistisk?".
Magkänslan var rätt..

Vila i frid hojbroder :(

Fan Nils.. fan fan fan.. Jag flyttar till motala över vintern när jag kommer tillbaka och hojsäsongen drar igång.. så händer detta?! trodde först inte det var sant.. sen trodde jag att du bara ramlat lite.. sen fick jag höra hur allvarligt det var.. Och sen idag fick jag beskedet. Vi som snackade om att du kanske skulle fixa en lärlingsplats på ditt jobb innan jag bestämde mig för att bli mekaniker.. hur som.. Det här känns förjävligt :gråta

Jag minns när man stötte på dig på Rosenhill och tog en repa tillsammans. Du var alltid så snäll då jag sa att jag absolut inte var lika duktig som dig, men då sa du bara att vi tar det lugnt. Du var precis en sån förare som behövs bland hojåkarna idag. Alltid mentaliteten att man kan ha kul utan att köra över sin förmåga och och ha någon sorts ansvar i sitt åkande.

Minns när jag var ute en tidig vårdag, kan inte varit mer än 5-8 grader ute, och jag åker in till stan och stannar till vid donken sveavägen. Jag var den ända hojen där och jag stod precis och tänkte för mig själv "jag måste vara jääävligt ensam om att vara ute i denna kyla".. och vem dyker upp? jo du! bara den synen fick mig att garva och minnet får mig att le.

Kommer även ihåg alla tokiga fester och upptåg vi var på. Allt skratt och din typiska humor som fick alla att dra på smilbanden. Och din signatur på foto.. Peace-teknet!

Vila i frid min vän. Du har varit en bra förebild och jag saknar dig.
Här är några härliga minnen av dig(hoppas ni som är med på bilderna inte tycker det blir för jobbigt. Säg till isf så tar jag bort på en gång) :
IMG_0129.jpgIMG_0146.jpgIMG_0222.jpg

Last edited:
För djäkligt Nisse! Jag beklagar verkligen!

Tack för allt!

Hoppas du gått till ett bättre ställe nu med gudomliga vägar!

Nisse, jag var faktiskt riktigt ledsen för att du brände sönder dina nya vita stövlar på mitt avgasrör förra sommaren även om jag inte sa det, sorry. Gasa på gubbe, var du än är. /Andy

Back