Niclas Jannesson 1985-2009

Brukar inte heller skriva i dessa trådar men på nått sätt berörde detta mig en hel del.
Hoppas familjen tar sig igenom tragedin att förlora sin son bara 24 år gammal.

Har själv en son som är en månad gammal idag, skulle jag förlora honom vet jag inte vad ja skulle ta mig till.

Kör så de ryker på Superduken där uppe Niclas!
 
V.I.F

Tankar till Familj & närstående.
 
Så fruktansvärt tragiskt!!!
Många tankar till nära & kära..ta väl hand om varandra nu!!
Han kommer ha en vakande blick över er hela tiden nu!!!!!

VILA I FRID NICKLAS!!!!!!!!! :pannkyss
 
Det var med stor sorg som jag åkte ut till olycksplatsen dagen efter. Niclas var en person som man omöjligen kunde ogilla.

Vila i frid.
 
Jag har inte träffat Nicklas men jag sänder en tanke till hans familj och vänner.

Ta hand om varandra och stötta varandra.

// Kakan
 
Så fruktansvärt! Jag vet hur det känns. Förra året förlorade jag två av mina vänner i en mc- olycka, så jag vet hur det känns. Mina tankar går till familj och vänner.
R.I.P Niklas
 
Helt obeskrivligt jobbig känsla.
Tankar går till anhöriga och närstående.
Vila i frid, Niclas.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top