Niclas Jannesson 1985-2009

Fan, denna historia tar en ännu mer bisarr vändning nu... Det visar sig att jag även känner personen som körde bilen!

Han är helt förkrossad över vad som hände, och vill poängtera att det inte är han som svarat i kommentarerna på DN.se

Det är alltså någon sjuk jävla människa som suttit och lyssnat på snutradion eller något och sedan varit inne och låtsas vara den som körde bilen... Förstår verkligen inte hur man kan göra något sådant! Otroligt respektlöst mot Niclas och hans familj...

Ville bara klargöra detta.

Fan, denna historia tar en ännu mer bisarr vändning nu... Det visar sig att jag även känner personen som körde bilen!

Han är helt förkrossad över vad som hände, och vill poängtera att det inte är han som svarat i kommentarerna på DN.se

Det är alltså någon sjuk jävla människa som suttit och lyssnat på snutradion eller något och sedan varit inne och låtsas vara den som körde bilen... Förstår verkligen inte hur man kan göra något sådant! Otroligt respektlöst mot Niclas och hans familj...

Ville bara klargöra detta.

Lider med dig Mejsel.
hoppas ni som kände honom tar er igenom detta.

Träffade aldrig dig Niclas men jag kör förbi stället några gånger om dagen och blir lika illa berörd varje gång över olyckan, VIF

Vif

Fick precis reda på vilken Niclas du är, du var alltid den glada pricken på crossbanan:)
Skickar en tanke till din familj och vänner:(

Ses om några år

//Magnus

Har redan gått över ett år, tiden går snabbt. Noterade för några veckor sedan att "minneslunden" vid olycksplatsen var borta. Vart ligger han begraven?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti