Nicks

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date
Madhonda skrev:
A mäh.. det är ju superfint, det heter min tvillingsyster. :)

Mad är början på mitt förnam som slutar med elene och Honda såklart (behövs ingen förklaring. Och ibland står Mad för att jag är, just lite galen. :brinnerup

Tycker om Ingela också men jag trivs bättre med Alicia av någon anledning.

"Fakk" används flitigt här och Ducati har ramar av typ fackverk.
Jag kör en sådan så jag lade ihop ett och ett. :gnissla

I min internetbarndom fanns inga bra svenska forum för mitt stora intresse så jag amerikaniserade mitt efternamn och sen dess har det hängt med.

@NyTeknik: Jag får inte ihop ditt nick med det du skriver, förklara nu! :D

Gaypolisen skrev:
Nej jag är polis och för några år sedan så fångade jag en brottsling som var homosexuell så då började mina kollegor på stationen kalla mig för Gaypolisen :rofl
Även om man inte kan tro det när man ser på film så har faktiskt poliser också humor.

:tummenupp bra med hummor

Har gett detta svar i en annan tråd :)
Men anledning i kort är att vi var några med samma namn Karin och några med Anna-Karin så då vart de Kakan på mej fast igentligen var det meningen till en av tjejerna som heter Anna-Karin :)

betsy skrev:
OT: Min hoj heter Megasen :banana

själv har jag en 5-6 alternativ på temat Elisabeth, beroende på vart jag är och i vilket sällskap :tungan

OT: Då finns det 2 hojjar med detta eminenta namn :banana :fyllisar

Var förbi och lånade telefonen hos en kompis under gymnasietiden så att jag kunde ringa min dåvarande flickvän som bodde i en annan stad..

Så vad har detta att göra med mitt nick??
...jo det var som så att under detta relativt långa samtalet så satt jag i en fotölj och hade fötter uppslängda på en pall samtidigt hölla jag på att klottra lite på en bit av ett papper där jag där bl a skulle skriva FOTPALL, men av någon anledning så skrev jag FOTR.... nämde detta till min dåvarande tjej och då sa hon skriv FOTRALLY!? :)

Så det var historien bakom mitt nick.... kanske inte så spännande men kul att se vad slumpen kan göra eftersom jag innan detta inte haft något direkt nickname. Detta nick var perfekt då ingen hade reggat det på hotmail eller någon annanstans :)

End of story

Alicia skrev:
Nej, dock lägga till som andra namn. Av ren respekt till mina föräldrar så byter jag inte namn. Skulle bli konstigt för dom och resten av min släkt.

Swedie kallar mig Alicia. Egentligen heter jag Ingela.

Ingela? Du har inte händelsevis jobbat på IBM? Jobbade med en tjej från Eskilstuna på IBM ett tag för nått år sen som hette Ingela.

Reb0

RebelZero skrev:
Ingela? Du har inte händelsevis jobbat på IBM? Jobbade med en tjej från Eskilstuna på IBM ett tag för nått år sen som hette Ingela.

Reb0

Nope, har bara bott i e-tuna sen februari förra året.

En låt med Metallica som är mina favoriter inom musikens värld. Dock en av de sämsta låtarna de gjort.

2fast4hjo skrev:
"slogan" med hjo är ju väldigt vanlig. "I love hjo" tex så hjo ville jag ha med då jag är uppvuxen där. I samma veva kom 2 Fast 2 Furious
:drool och vips så hade jag ett nick.

du stal det inte av gamle gubben dahlbäck då? :7peta

han har det som regskylt på sin audi... vill ha!!!!
2fst4u tror jag det står...

http://www.dahlbackracing.se/galleri/sq/pic2.jpg

hitta tom bild :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...