hulkenstrong
Ny medlem
Härstammar från då min bror hjälpte mig skapa ett hotmail konto för ca 10 år sedan. Vet inte hur eller varför han tyckte det passa. Sen då han indtoducera mig till irc osv så hängde det med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att man kan bidra till ett gott skratt.Halogen skrev:
Gottis skrev:oki
sitter i samma sits ingen här uppe på fastlandet som vet va jag heter knappt svarar jag Micke i telefon så tror folk att dom har kommit fel![]()
så jag förstår hur du känner dig....
Alicia skrev:Diggar namnet Alicia och har kallat mig det över internet i några år nu.
Dom enda som kallar mig vid mitt riktiga namn är min släkt och mina gamla vänner i Vetlanda. Polarna i Tranås kallar mig Alicia och även här i Eskilstuna förutom dom på jobbet. Det blir lite snurrigt ibland, speciellt när man ska svara i telefon, då vissa inte har en aning om vem Alicia är och vissa vet inte mitt riktiga namn.
Så när jag träffar nya människor får dom lära känna Alicia, trivs bäst med det namnet.
Dubbel personlighet här![]()
Mr. Red skrev:I filmen Reservoir Dogs har dom kodnamn i stil med Mr. Brown, Mr. White, Mr. Blue etc. Ville också vara cool så jag började kalla mig Mr. Red...
Nienna skrev:Nej då..det är många som vill vara STÖRRE och BÄTTRE än de är..![]()
JuppA_o_D skrev:Mad Max ??
Matulda skrev:Mitt nick kommer från en svensk tecknad rymdsaga: Matulda&Megasen från 1975. En höjdarrulle![]()
Alicia skrev:Egentligen heter jag Ingela.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|