Ni som kör Skånevåren-turen 22/4

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Skånevåren-turen 22/4

Ni som tänker åka ner till Kävlinge istället för Klippan:

Skulle vara trevligt att åka ner i grupp. Vi behöver inte vara där 08:30. Avgång är 09:30 prick från Kävlinge så det räcker med att vara där 09:00-09:15.

Ni som vill hänga på kan träffas 08:30 vid Statoil på Ättekulla för vidare färd mot Kävlinge.

Respektera tiderna!

Uppdaterad 21/4

1. Motorrad
2. Fahrer
3. sNaIjK
4. Sniper
5. #57 Thundrace (+ kompisar)
6. blacktriple med :tuttar bakpå och ett väldigt slitet bakdäck.
7. Boffen
8. VoodooEx
9.

Last edited:
Jag slaggar hos en kompis flickvän som bor cirka trehundra meter från preem i kävlninge, så räkna inte med mig

vet fortfarande inte hur jag ska göra, men om jag pallar gå upp så tidigt så dyker jag upp, kanske tar med en vän också.

Eftersom MCK Vilse arrangerar så tycker jag ww eller Skutte borde ta sitt ansvar såsom styrelsemedlemmar och reisleita ner till Kewlinge. Föreslår då att ni sticker 20:00 dagen innan så att ni är säkra på att hinna... Tips till "Fluffy fluffy bunny Feets", kör E6 SÖDERUT denna gången, inte NORRUT, utan SÖDERUT. Ta med er BT också, han vet hur det är att köra E6 söderut. Fast....hmmmm... han skulle ju norrut. :död

Maverick_ou812 skrev:
2064449...ww eller Skutte borde ta sitt ansvar såsom styrelsemedlemmar och reisleita ner till Kewlinge.[/QUOUTE]

Ja de får det gärna men då ska man vara ute i god tid så folket hinner se detta också.

Maverick_ou812 skrev:
2064449..Föreslår då att ni sticker 20:00
dagen innan så att ni är säkra på att hinna...

Moahahaha! Inte om de hänger på mig (Ej medlem i MCK vilse)

får se om jag får ihop hojen tills dess.
sedan var det med barnpassning & barnkalas också..

Funderar till & med på att införskaffa mig ett allvädersställ, så man kan köra turen utan att frysa

1. Motorrad
2. Fahrer
3 sNaIjK
4. Sniper

Men för min del gäller bra väder,inga allväderskläder...

Maverick_ou812 skrev:
2064449 Eftersom MCK Vilse arrangerar så tycker jag ww eller Skutte borde ta sitt ansvar såsom styrelsemedlemmar och reisleita ner till Kewlinge. Föreslår då att ni sticker 20:00 dagen innan så att ni är säkra på att hinna... Tips till "Fluffy fluffy bunny Feets", kör E6 SÖDERUT denna gången, inte NORRUT, utan SÖDERUT. Ta med er BT också, han vet hur det är att köra E6 söderut. Fast....hmmmm... han skulle ju norrut. :död

Vart ska vi nu åka :va jag hade liksom tänkt ta bettan imorron o kolla på nytt garage place o sånt va :banana

Maverick_ou812 skrev:
2064449 Ta med er BT också, han vet hur det är att köra E6 söderut. Fast....hmmmm... han skulle ju norrut. :död

Det verkar faktiskt som att jag kan vara med. Har börjat packa väskan och på lördag lämnar jag karibien för en stund.

Ska jag ta lite värme med mig hem? :va

Ja lite värme vore inte helt fel, det snöade senast i förrigår... :gnissla

blacktriple skrev:
2066263 Det verkar faktiskt som att jag kan vara med. Har börjat packa väskan och på lördag lämnar jag karibien för en stund.

Ska jag ta lite värme med mig hem? :va
Du är både välkommen och saknad. :)
För min del skiter jag i det där med värmen, drar strax till Spanien, låt dom här hemma frysa ett tag till säger jag. :D

Med tanke på att de ser ut så här i garaget så verkar det mörkt. :mad:

Bifogat

• IMG_0148_L.jpg
    IMG_0148_L.jpg
    131.8 KB · Visningar: 69
blacktriple skrev:
2066758 Vi har ju två veckor på oss att skruva ihop skiten. :tummenupp

Jag kommer hem på söndag. :)

Låter som en plan!
Lite kul att det första man ser när man tar av kåpan är ett stort "Made in Japan" på statorn där startmotorkopplingen sitter bakom.
Jag visste väl att det inte kunde vara några italienska delar som strulade... :D

Mille-maffian från Ekeby (jag och Pierre) kommer förmodligen om det inte krockar med knutstorp,om inte så ansluter vi i kävlinge.... :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra