Kongo
Men gasa sa jag!!!

//Kongo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kongo skrev:Precis som frågan lyder, hur har ni fått bort den Überstora plastflärpen och löst problemet med blinkers och skyltplacering? Svara gärna med bilder om ni har!
//Kongo
haha, Nja tänkte nog ha både skylt och blinker kvar...Kungen skrev:4 skruvar till plasthelvetet. då åker skylt o blinkers o allt som inte skall vara där.
sen tar du passagerar fotpinnarna med sen är du klar.
så undrar du kanske var skall du sätta plåten och blinkers.
i garaget. låt de stå där![]()
Kongo skrev:haha, Nja tänkte nog ha både skylt och blinker kvar...![]()
I baklampan??? Den är ju fan inte större än 10cm,, hur ska bakomvarande veta åt vilket håll jag tänkt att köra då? Nä, kommer att bli miniblinkers , men stora problemet är ju skylten..Kungen skrev:Då kan man bygga in blinkers i baklampan och skylten sätter du undertill. en miniplåt.
Kongo skrev:I baklampan??? Den är ju fan inte större än 10cm,, hur ska bakom varande veta åt vilket håll jag tänt att köra då? Nä, kommer att bli miniblinkers , men stora problemet är ju skylten..
isse skrev:Jag beställde till min hoj från Clearalternitives, dom har till R1 oxo.
http://www.shopserv3.com/Merchant2/...-0071-IT&Category_Code=INTEGRATED+TAIL+LIGHTS
/N
kjuze skrev:Är det verkligen lagligt?
Vad går det på om man blir tagen? Man är tvungen att ha vanliga blinkers vid besiktning?
isse skrev:det tror jag inte, det blir varning första gången tror jag och sen böter.
sist men inte minst, Japp!
/N
kjuze skrev:Okej!
Fanns ingen till Yamaha R6 01 iaf.Synd!
Vet du vart jag kan få tag på det?
kjuze skrev:Är det verkligen lagligt?
Vad går det på om man blir tagen? Man är tvungen att ha vanliga blinkers vid besiktning?
Swedie skrev:Ta loss alltihop. Montera dit blinkers (på nått sätt) där plastskydden vanligtsvis sitter rören.
Såhär ser min gathoj ut.
den där ser bra ut. Går ju o bygga själv. Men vart hittar man en sån?majtii skrev:Så här?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |