Ni som har hoj-abstinens ut med er!

El0l

live to ride, ride to live.
Gick med
5 Nov 2005
Hoj
CBR600RR 08- STUNT
Hallå!
Idag kunde jag inte hålla mig. Jag drog ut och provkörde nya hojen. Passade på att pröva hjälm-kameran också. Märkte att jag skulle vinklat upp den.
Men gud så lycklig man ändå blev efter en sväng.

http://www.youtube.com/watch?v=2GmTpe9Rbhk
Youtube kvaliten var inget att hurra för!

satan så najs!:yoparty
en annan säsongar i norge och har ca 1m snö! nu håller vi tummarna för att våren snart är här!

vi har rätt mycket snö här nere, men det har varit kallt rätt länge (ca -10) här nu så vägarna är torra och fina. så i helgen som var så kunde jag ej hålla mig längre. vart en liten tur med hojen. dock ej mer ön en dryg mil.

60 cm snö 30 grader kallt i morrse.. lite skillnad vart i sverige man bor verkar det som:-p

60 cm snö 30 grader kallt i morrse.. lite skillnad vart i sverige man bor verkar det som:-p

vet ej vart bredsbyn ligger, men gissar på att det är en bit uppåt på sveriges karta.
Liatorp ligger strax utanför ljungby i södra småland= ca 50 mil söder om sthlm.

härligt!

fästet på asfalten med tanke på kylan, kallt däck, hur upplevde du det?

har nämligen själv blivit sugen på att hojja en sväng innan våren dyker upp eftersom det numera är relativt torrt på vägarna...

Var ju faktiskt ganska skönt väder idag. drog på mig två underställ. Fingrarna fick mest stryk efter åk-turen. Gud vad man längtar tills det luktar vår!

Jo, kalla däck. Nog var det lite läskigt och jag bromsade in kraftigt intill varje liten kurva. Men annars så tycker jag att det var förvånansvärt bra grepp. Går upp på slangen utan problem att vilja sladda.
Till och med så att jag fick upp den på framhjulet och det blev jag förvånad över.

Last edited:
arghh vill ha vår nu! Officiellt kommer våren enligt SMHI till Skåne den 22 februari, fan ta den om det är kallt och snö ute då!

Var ju faktiskt ganska skönt väder idag. drog på mig två underställ. Fingrarna fick mest stryk efter åk-turen. Gud vad man längtar tills det luktar vår!

Jo, kalla däck. Nog var det lite läskigt och jag bromsade in kraftigt intill varje liten kurva. Men annars så tycker jag att det var förvånansvärt bra grepp. Går upp på slangen utan problem att vilja sladda.
Till och med så att jag fick upp den på framhjulet och det blev jag förvånad över.

ok cool! men ingen sladd alls eller så? hur länge hojjade du?

Har oxå varit ute o sladdat lite motard Lör-Tisdag. Som sagt de e ju doc ganska kalt om händerna. Blev inget idag. Nu har de kommit 2mm snö igen blääää!!!!

Äh, snö är väl ingen fara? :näsblod

[EDIT] Jag vet att jag postat den flera gånger men.. Jag bara måste. :mad:

[YOUTUBE-ID]9sirheOxR4s[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...