har aldrig blivit tagen i kontroll eller så men pogrisen kom hem till mig i sommras och tjatade över att jag körde som en idiot
va ju bara att hålla med och se ångerfull ut, hade ju tydligen fått 10-15samtal till station om min körning 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Inte visste jag att du va ett sånt moppefucko...spectre skrev:undrar vad polisen blålljus är tillför? hmm.. det undrar jag verkligen.. varför körde snuten efter mig på cykelbanor..hmm.. det undrar jag verkligen, men om du nu verkligen vet allt det där så kan du ju förklara för mig när snuten jagar en, är det när dom skjuter en i huvet med en mauser i ögat ? ***** *****.
Ändrat: Skippa sådana komenterar. /Padde

Jag kör inte 20 km/h för fort på 30-vägar. Det finns oftast en anledning till att det inte är lämpligt att köra mer än 30 km/h där. Oftast gäller samma sak på 50-vägar. Och vadå om du har prövotid kvar, reglerna för vad man blir av med körkortet för är inte annorlunda för att man har prövotid.Koskela skrev:Haha men du blir av me kortet ändå om du bara kör 20km/h över gränsen om du inte är klar med prövnings tiden...![]()
men har prövotiden gått ut så behöver du ju inte ta om kortet.. det som är sköntEstremo skrev:Jag kör inte 20 km/h för fort på 30-vägar. Det finns oftast en anledning till att det inte är lämpligt att köra mer än 30 km/h där. Oftast gäller samma sak på 50-vägar. Och vadå om du har prövotid kvar, reglerna för vad man blir av med körkortet för är inte annorlunda för att man har prövotid.
philsson skrev:men har prövotiden gått ut så behöver du ju inte ta om kortet.. det som är skönt![]()

Det kan vara grymt skönt..Koskela skrev:Just detdet är skillnad
![]()
philsson skrev:Det kan vara grymt skönt..det kommer bli en sån lättnad att veta det nästa år att prövotiden är slut
![]()
NSR_Martin skrev:Inte visste jag att du va ett sånt moppefucko...![]()
Jo jag vet. Jag bara påpekade att "om du inte är klar med prövnings tiden..." inte har någonting att göra med om man blir av med kortet eller inte.philsson skrev:men har prövotiden gått ut så behöver du ju inte ta om kortet.. det som är skönt![]()
Sen du körde ifrån polisen på cykelbanor kanske?spectre skrev:sen när vart jag ett moppefucko? för att jag inte vill bli av med körkortet?
Biifer skrev:Sen du körde ifrån polisen på cykelbanor kanske?
KalleNorton skrev:Ett år är ju ingenting... Kör man trimmad moppe här kan körkortet bli uppskjutet i sex (6) år, borde väl vara samma om man kör lätt mc utan kort... huga!

Mr_Malossi skrev:själv så kollar man inte på hastighetskyltarna.. bara fullgas hela tiden...![]()
spectre skrev:varför? det är ju kul att se hur mycket för fort man kör?
Mr_Malossi skrev:själv så kollar man inte på hastighetskyltarna.. bara fullgas hela tiden...![]()
spectre skrev:varför? det är ju kul att se hur mycket för fort man kör?
:kocko
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”