Ni som är sugna på att köpa minimoto!

Jag tror inte mina kan lägga bud på enstaka produkt utan man lägger buden i de kategorierar de lagt upp i.

Eller har jag fel? :va

NOBY skrev:
2076188 Jag tror inte mina kan lägga bud på enstaka produkt utan man lägger buden i de kategorierar de lagt upp i.

Eller har jag fel? :va
Du kan bara lägga ett bud på hela varugruppen, men i detta fallet så är ju Bianchin en grupp för sig.

Har fått info om att Svens Flytt har brunnit ned och hela lagret förstörts :(
Anlagd brand.

kaZmur skrev:
2099070 Har fått info om att Svens Flytt har brunnit ned och hela lagret förstörts :(
Anlagd brand.

Va fan! Jävla idioter som gör så! :4skrika

Dom tog säkert en hel del värefulla saker med sig samtidigt.

R1 racer skrev:
2099245 Japp säkert nån som kännt till det hela osv.
Surt med anlagd brand men måste vara nån baktanke med det hela.

Eftersom det var Kronofogden som var nuvarande "ägare" till grejorna så faller väl teorin om försäkringsbedrägeri. Finns det någon annan smaskig variant på uppsåt och därmed ekonomisk vinst för någon?

6008pro skrev:
2099311 Eftersom det var Kronofogden som var nuvarande "ägare" till grejorna så faller väl teorin om försäkringsbedrägeri. Finns det någon annan smaskig variant på uppsåt och därmed ekonomisk vinst för någon?

Den där fogden kan man inte lita på..har dom börjat med f.bedrögeri nu oxå :hihi

tror faktiskt att det är såpass enkelt:

1 oärlige arne sitter o surfar här på SH.
2 eftersom plats/fastighet/innehåll kommit fram här bla. så är saken biff..
tar dom dyraste sakerna..o sen elda lite.

jag har antagligen helt fel men en teori är det iallafall... :tungan
men men,nu behöver vi ju inte bli avundsjuka på den saten som fick fetaste hojen för en skitpeng :hihi

Easy_Mike skrev:
2099471 Den där fogden kan man inte lita på..har dom börjat med f.bedrögeri nu oxå :hihi

tror faktiskt att det är såpass enkelt:

1 oärlige arne sitter o surfar här på SH.
2 eftersom plats/fastighet/innehåll kommit fram här bla. så är saken biff..
tar dom dyraste sakerna..o sen elda lite.

jag har antagligen helt fel men en teori är det iallafall... :tungan
men men,nu behöver vi ju inte bli avundsjuka på den saten som fick fetaste hojen för en skitpeng :hihi

Men vi kan väl spekulera lite i om det verkligen var ett inbrott som slutade med eld och se om någon kommer ut på någon bana med någon av dom två godsakerna med tiden.

6008pro skrev:
2099564 Men vi kan väl spekulera lite i om det verkligen var ett inbrott som slutade med eld och se om någon kommer ut på någon bana med någon av dom två godsakerna med tiden.

Dyker de upp härnere får de ett och annat förklara! :D
Vi vet var alla hojar kommer ifrån...

Men visst, den kan ju användas uppåt.
Om man vågar.

Skulle vara kul att veta om det fösvann något innan branden.

Jag har mina aningar om vilka/varför men det låter jag vara osagt tills fakta kommer fram.

Jävligt onödig grej att göra dock.

kaZmur skrev:
2100028 Jag har mina aningar om vilka/varför men det låter jag vara osagt tills fakta kommer fram.

Jävligt onödig grej att göra dock.

Jag anar också. :arsele

Är det någon som vart och kollat på dessa hojar. Fick ett samtal ifrån Kronofogden att jag hade vunnit anbudet på GRC RSR hojen. Har inte sett den med egna ögon, och alla börjar prata om att det har brunnit ner. Låter lite konstigt i mina ögon... Bianchi hojen hade någon annan vunnit, är det någon här?!

mullerhawk skrev:
2132272 Är det någon som vart och kollat på dessa hojar. Fick ett samtal ifrån Kronofogden att jag hade vunnit anbudet på GRC RSR hojen. Har inte sett den med egna ögon, och alla börjar prata om att det har brunnit ner. Låter lite konstigt i mina ögon... Bianchi hojen hade någon annan vunnit, är det någon här?!

Hur mycket budade du?

Det hade alltså inte brunnit ner?

mullerhawk skrev:
2134821 Nix,

Det var deras kontor som brann upp. Ingenting av lagret blev skadat - har pratat både med kronofogden och Svens flytt.

Men hur mycket pröjsade du då?!

Nu kan du väl berätta, du har ju redan vunnit endå? :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025