Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan bara lägga ett bud på hela varugruppen, men i detta fallet så är ju Bianchin en grupp för sig.NOBY skrev:2076188Jag tror inte mina kan lägga bud på enstaka produkt utan man lägger buden i de kategorierar de lagt upp i.
Eller har jag fel?![]()
kaZmur skrev:2076392Du kan bara lägga ett bud på hela varugruppen, men i detta fallet så är ju Bianchin en grupp för sig.
kaZmur skrev:2099070Har fått info om att Svens Flytt har brunnit ned och hela lagret förstörts
Anlagd brand.
kaZmur skrev:2099070Har fått info om att Svens Flytt har brunnit ned och hela lagret förstörts
Anlagd brand.
R1 racer skrev:2099245Japp säkert nån som kännt till det hela osv.
Surt med anlagd brand men måste vara nån baktanke med det hela.
6008pro skrev:2099311Eftersom det var Kronofogden som var nuvarande "ägare" till grejorna så faller väl teorin om försäkringsbedrägeri. Finns det någon annan smaskig variant på uppsåt och därmed ekonomisk vinst för någon?
Easy_Mike skrev:2099471Den där fogden kan man inte lita på..har dom börjat med f.bedrögeri nu oxå![]()
tror faktiskt att det är såpass enkelt:
1 oärlige arne sitter o surfar här på SH.
2 eftersom plats/fastighet/innehåll kommit fram här bla. så är saken biff..
tar dom dyraste sakerna..o sen elda lite.
jag har antagligen helt fel men en teori är det iallafall...![]()
men men,nu behöver vi ju inte bli avundsjuka på den saten som fick fetaste hojen för en skitpeng![]()
6008pro skrev:2099564Men vi kan väl spekulera lite i om det verkligen var ett inbrott som slutade med eld och se om någon kommer ut på någon bana med någon av dom två godsakerna med tiden.
kaZmur skrev:2100028Jag har mina aningar om vilka/varför men det låter jag vara osagt tills fakta kommer fram.
Jävligt onödig grej att göra dock.
Då anar vi nog samma sakTen-0 skrev:2100319Jag anar också.![]()
mullerhawk skrev:2132272Är det någon som vart och kollat på dessa hojar. Fick ett samtal ifrån Kronofogden att jag hade vunnit anbudet på GRC RSR hojen. Har inte sett den med egna ögon, och alla börjar prata om att det har brunnit ner. Låter lite konstigt i mina ögon... Bianchi hojen hade någon annan vunnit, är det någon här?!
kaZmur skrev:2134576Det hade alltså inte brunnit ner?
mullerhawk skrev:2134821Nix,
Det var deras kontor som brann upp. Ingenting av lagret blev skadat - har pratat både med kronofogden och Svens flytt.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |