Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sportarn skrev:2058202Om det är nån som är sugen på att köpa många minimoto så kan ni gå in på denna adressen! Finns lite att välja mellan även permobil för de som kan tänkas behöva en sån.![]()
Det fanns ju några helt klart coola cyklar. Tänker då främst på tävlingshojarna. Minimotona skulle jag personligen inte ge mer än ca 4-500+moms stycket. Tror inte de kommer få så mycket mer heller. Perfekt för nån som har en mc-firma. Kanske rejvis drar iväg ett bud.lasse kongo skrev:2059165är det någon som har penngar och lägger ett bud ??
Hmm, dålig tid för anbud? Du kan allt skicka in anbuden när du vill.Meli skrev:2061414dom har ju lagt det på en jävligt dålig tid!
Du måste lämna bud på de anbuden de har ute och där var det ju minst 36 st minimoto väl? Men eftersom det inte står något lägsta bud så kan du i princip lägga vilket bud som helst och är du själv så får du det för det priset.Zee skrev:2061433Finns det minimibud som gäller?
Kan man bjuda 100kr på en minimoto o få den för det?
Hur funkar det?
Hmmmm, kanske skall man åka ner o kika på det hela, nån som vet vad det är för företag som dom säljer ut grejerna för?sportarn skrev:2060478Det fanns ju några helt klart coola cyklar. Tänker då främst på tävlingshojarna. Minimotona skulle jag personligen inte ge mer än ca 4-500+moms stycket. Tror inte de kommer få så mycket mer heller. Perfekt för nån som har en mc-firma. Kanske rejvis drar iväg ett bud.
Ravetrancer skrev:2070834Hmmmm, kanske skall man åka ner o kika på det hela, nån som vet vad det är för företag som dom säljer ut grejerna för?
Ravetrancer skrev:2070834Hmmmm, kanske skall man åka ner o kika på det hela, nån som vet vad det är för företag som dom säljer ut grejerna för?
Ten-0 skrev:2071470Köper du allt där, så har du köpare på skinnställ här direkt. Skulle åkt ner och köpt precis innan W-motoracing konkade.![]()
Förresten, Bianchin. Är inte det den kolfiberklädda porrmaskinen?

Jag uuuundrar vilket företag det kan varaRavetrancer skrev:2070834Hmmmm, kanske skall man åka ner o kika på det hela, nån som vet vad det är för företag som dom säljer ut grejerna för?
kaZmur skrev:2074765Jag uuuundrar vilket företag det kan vara
Förresten, bianchin är ren och skär porr (kolfiber överallt och absolut toppskick)! GRC'n är lite mindre fin eftersom undertecknad råkade snubbla på den
Jag har koll på hur sakerna är så har ni några funderingar så bara fråga på
Där är många objekt som har sina dolda skavanker och fel så kolla med mig först om ni vill vara säkra.
Årsmodell vet jag faktist inte.Duval skrev:2075876Lite info på bianchin,årsmodell mm![]()
Duval skrev:2076063Tack,man får lägga 1 bud på 5000:-![]()

|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |