Ni som är sugna på att köpa minimoto!

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Om det är nån som är sugen på att köpa många minimoto så kan ni gå in på denna adressen! Finns lite att välja mellan även permobil för de som kan tänkas behöva en sån. :pannkyss

sportarn skrev:
2058202 Om det är nån som är sugen på att köpa många minimoto så kan ni gå in på denna adressen! Finns lite att välja mellan även permobil för de som kan tänkas behöva en sån. :pannkyss

är det någon som har penngar och lägger ett bud ??

lasse kongo skrev:
2059165 är det någon som har penngar och lägger ett bud ??
Det fanns ju några helt klart coola cyklar. Tänker då främst på tävlingshojarna. Minimotona skulle jag personligen inte ge mer än ca 4-500+moms stycket. Tror inte de kommer få så mycket mer heller. Perfekt för nån som har en mc-firma. Kanske rejvis drar iväg ett bud.

Meli skrev:
2061414 dom har ju lagt det på en jävligt dålig tid!
Hmm, dålig tid för anbud? Du kan allt skicka in anbuden när du vill. :7peta
Jo, det är väl sant att det inte är det ultimata om man inte bor i malmö o kan svänga förbi på en rast eller nåt sånt.

Finns det minimibud som gäller?

Kan man bjuda 100kr på en minimoto o få den för det?

Hur funkar det?

Zee skrev:
2061433 Finns det minimibud som gäller?

Kan man bjuda 100kr på en minimoto o få den för det?

Hur funkar det?
Du måste lämna bud på de anbuden de har ute och där var det ju minst 36 st minimoto väl? Men eftersom det inte står något lägsta bud så kan du i princip lägga vilket bud som helst och är du själv så får du det för det priset.

sportarn skrev:
2060478 Det fanns ju några helt klart coola cyklar. Tänker då främst på tävlingshojarna. Minimotona skulle jag personligen inte ge mer än ca 4-500+moms stycket. Tror inte de kommer få så mycket mer heller. Perfekt för nån som har en mc-firma. Kanske rejvis drar iväg ett bud.
Hmmmm, kanske skall man åka ner o kika på det hela, nån som vet vad det är för företag som dom säljer ut grejerna för?

kronofogdemyndigheten lämnar inga garantier beträffande varans funktion, ursprung och kvalitet.

Undra om det innebär att man kan bli av med varan om den rätta ägaren dyker upp? :confused:
Det kan ju vara en stulen vara dem säljer om de inte garanterar ursprunget.

Ravetrancer skrev:
2070834 Hmmmm, kanske skall man åka ner o kika på det hela, nån som vet vad det är för företag som dom säljer ut grejerna för?

Köper du allt där, så har du köpare på skinnställ här direkt. Skulle åkt ner och köpt precis innan W-motoracing konkade. :mad:

Förresten, Bianchin. Är inte det den kolfiberklädda porrmaskinen?

Ten-0 skrev:
2071470 Köper du allt där, så har du köpare på skinnställ här direkt. Skulle åkt ner och köpt precis innan W-motoracing konkade. :mad:

Förresten, Bianchin. Är inte det den kolfiberklädda porrmaskinen?

JO!!! :banana

Ravetrancer skrev:
2070834 Hmmmm, kanske skall man åka ner o kika på det hela, nån som vet vad det är för företag som dom säljer ut grejerna för?
Jag uuuundrar vilket företag det kan vara ;)

Förresten, bianchin är ren och skär porr (kolfiber överallt och absolut toppskick)! GRC'n är lite mindre fin eftersom undertecknad råkade snubbla på den :(

Jag har koll på hur sakerna är så har ni några funderingar så bara fråga på :)

Där är många objekt som har sina dolda skavanker och fel så kolla med mig först om ni vill vara säkra.

Last edited:
kaZmur skrev:
2074765 Jag uuuundrar vilket företag det kan vara ;)

Förresten, bianchin är ren och skär porr (kolfiber överallt och absolut toppskick)! GRC'n är lite mindre fin eftersom undertecknad råkade snubbla på den :(

Jag har koll på hur sakerna är så har ni några funderingar så bara fråga på :)

Där är många objekt som har sina dolda skavanker och fel så kolla med mig först om ni vill vara säkra.

Lite info på bianchin,årsmodell mm :)

Duval skrev:
2075876 Lite info på bianchin,årsmodell mm :)
Årsmodell vet jag faktist inte.

Ca 15hk
Lackad och stripsad som folkessons CBR racer (den vita)
Kolfiberkåpor
Styrdämpare
Nyskick, har knappt gått en timme
Många eloxerade titandelar

Startade dock inte sist jag försökte få igång den men den har stått ett bra tag och jag gav det absolut inget seriöst försök så det ska inte vara några problem.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back