Ni är fegisar ALLIHOP !!!

Supermoto skrev:
Lova inte för mkt bara är du snäll. Minns du killen på bilden. Inte Mårten på min gamla utan dårfan bakom. Ringer en klocka nånstans?????

Muahaha...det dær ær ju JAG...bara jag som har ett sånt snyggt skinstæll....eller....vænta nu....ummm....

DE è JU OLA JUH!!!! :skrämd :skrämd :skrämd

Du....sorry killen du får inte låna min husa, den ær inte van att man hackar in den på asfalt :D

Och nu ær det ju så att det ær jag som skulle få prova rettan dær om någon skulle....om det inte vore før JAG så hade varken Ola med kvinnligt sællskap, en b*l med slæp med en husa och en 600 ombord kommit hem nær dom stod dær på åsen parkering med døtt batteri helt ensamma och bara hoppades på en vænlig sjæl skulle hjælpa dom :fakta :brynad :D

Jo men asså satan vad skoj det hær ska bli :D :D :D :tummenupp
Ska vi :öl sen lr oxå :D ?

phastasphuk skrev:
Muahaha...det dær ær ju JAG...bara jag som har ett sånt snyggt skinstæll....eller....vænta nu....ummm....

DE è JU OLA JUH!!!! :skrämd :skrämd :skrämd

Du....sorry killen du får inte låna min husa, den ær inte van att man hackar in den på asfalt :D

Och nu ær det ju så att det ær jag som skulle få prova rettan dær om någon skulle....om det inte vore før JAG så hade varken Ola med kvinnligt sællskap, en b*l med slæp med en husa och en 600 ombord kommit hem nær dom stod dær på åsen parkering med døtt batteri helt ensamma och bara hoppades på en vænlig sjæl skulle hjælpa dom :fakta :brynad :D

Jo men asså satan vad skoj det hær ska bli :D :D :D :tummenupp
Ska vi :öl sen lr oxå :D ?
Nu gick det upp ett ljus. Ett litet ett men ändock ett ljus, hehe. Om det inte varit för dig så hade vi väl fler bilar kvar att starta nazistracern med....

Klart vi ska :öl

EDIT: Glömde en grej... BRA ERIK :tummenupp

Last edited:
Supermoto skrev:
Nu gick det upp ett ljus. Ett litet ett men ändock ett ljus, hehe. Om det inte varit för dig så hade vi väl fler bilar kvar att starta nazistracern med....

Klart vi ska :öl

EDIT: Glömde en grej... BRA ERIK :tummenupp

Are you on drugs?

Nazistræcer :confused: ...tror Ola hade en SAAB....men men....
Men du kanske trodde jag menade svarta faran...hehe, førstår att du antog det, den har man ju fått kabla fler gånger æn man sett harleys vid vægkanten :fakta :D

Så då ær det vi då

1. SuperPoser
2. fucksjustasfast
3. Kyckling
4. NoicE med halva bromsarna
5. Erik

nån glømd?
Ska vi grilla dær eller...ær så jækla tradigt att fixa kæk ut till åsen, skulle vara finare att fyra upp grillen med lite 98 och sen sitta dær och knapra flinta med potatissallad och høra hur det knæpper om avgassystemen :D

phastasphuk skrev:
Are you on drugs?

Nazistræcer :confused: ...tror Ola hade en SAAB....men men....
Men du kanske trodde jag menade svarta faran...hehe, førstår att du antog det, den har man ju fått kabla fler gånger æn man sett harleys vid vægkanten :fakta :D

Så då ær det vi då

1. SuperPoser
2. fucksjustasfast
3. Kyckling
4. NoicE med halva bromsarna
5. Erik

nån glømd?
Ska vi grilla dær eller...ær så jækla tradigt att fixa kæk ut till åsen, skulle vara finare att fyra upp grillen med lite 98 och sen sitta dær och knapra flinta med potatissallad och høra hur det knæpper om avgassystemen :D

AUDI :cool:

Sådärja. Pengarna har gått iväg och man är alltså anmäld :fakta
Nu j*vlar ska det bli åka av... :crash :rock

GAAAAAAAA!!!

Jag har världens beslutsångest, ska jag anmäla mig eller ska jag inte? det är frågan. Anmäler jag mig blir det säkert spöregn och anmäler jag mig inte känns det som att jag kommer missa nått skit kul, så som banåkning är.

phastasphuk skrev:
...gubbræcer :brynad :fakta :D

Edit: Vad har du gjort av busmobergaren då?
Du var ju FETGRYM på den! :fakta
Ha ha.. tack för komplimangen :D
Efter en liten vurpa förra sommaren kom jag på att jag skulle leva längre om jag började med RR istället, så det är det jag satsar på nu :tummenupp med början i helgen då det är RR SM på Sviestadbanan.

Evil M skrev:
GAAAAAAAA!!!

Jag har världens beslutsångest, ska jag anmäla mig eller ska jag inte? det är frågan. Anmäler jag mig blir det säkert spöregn och anmäler jag mig inte känns det som att jag kommer missa nått skit kul, så som banåkning är.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

fy faan vad sur jag ær nu....
Jævlans satan otroligt intorkade dumma idiot faans satans jævlar norrmæn har fått før sig att dom ska ha helikopter strike :whip :eek: :confused: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
(jo dom tjænar sækert suuuperdåligt! :fakta)

Så jag vet inte om jag hinner komma tills på torsdag :( :( :( :( :( :( :( :(

Så evil M, eventuellt så har jag en slot øppen åt dig, jag får veta på tisdagsnatten hur det blir egentligen..................lust att chansa?

phastasphuk skrev:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

fy faan vad sur jag ær nu....
Jævlans satan otroligt intorkade dumma idiot faans satans jævlar norrmæn har fått før sig att dom ska ha helikopter strike :whip :eek: :confused: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
(jo dom tjænar sækert suuuperdåligt! :fakta)

Så jag vet inte om jag hinner komma tills på torsdag :( :( :( :( :( :( :( :(

Så evil M, eventuellt så har jag en slot øppen åt dig, jag får veta på tisdagsnatten hur det blir egentligen..................lust att chansa?
Jaha, schysst :4skrika
Vi som spenderade massa tid i DITT garage igår med att iordningställa ditt ök inför torsdagen. :mad: :gråta
Det enda vi inte gjorde var lufta bromsen (man vet ju hur det går i trösen om jag mekar bromsar:crash)
Vi t.o.m TVÄTTADE aset....

Last edited:
Supermoto skrev:
Jaha, schysst :4skrika
Vi som spenderade massa tid i DITT garage igår med att iordningställa ditt ök inför torsdagen. :mad: :gråta
Det enda vi inte gjorde var lufta bromsen (man vet ju hur det går i trösen om jag mekar bromsar:crash)
Vi t.o.m TVÄTTADE aset....

Och har man bett om det, nix :D
Och det enda jag har sagt att ni INTE fick gøra vad att tvætta den :fakta
Men tackar ændå, hoppas bara att ni inte klantade till min pærla.....

Kanske kommer ændå...beror på vædret faktiskt....om det ær dåligt væder så har vi inte helikopter crew-x, utan då går vi iland...och DÅ kommer jag hem på onsdag...så håll tummarna før dåligt væder!!!!!! (i Norge iaf, och dom satarna førtjænar inte mer! allra helst i nordsjøn)

phastasphuk skrev:
Och har man bett om det, nix :D
Och det enda jag har sagt att ni INTE fick gøra vad att tvætta den :fakta
Men tackar ændå, hoppas bara att ni inte klantade till min pærla.....

Kanske kommer ændå...beror på vædret faktiskt....om det ær dåligt væder så har vi inte helikopter crew-x, utan då går vi iland...och DÅ kommer jag hem på onsdag...så håll tummarna før dåligt væder!!!!!! (i Norge iaf, och dom satarna førtjænar inte mer! allra helst i nordsjøn)
Muhahahaa :p Du kommer inte känna igen hojen....
blev rätt okej med crossplattan och inget baklyse samt att man nu ser att den faktiskt är gul på sina ställen. Fälgarna glänser lite iaf.

Håller tummarna för att vi får hem dig. Tänkte även beställa smörgåstårta tills på torsdag.....

Supermoto skrev:
Muhahahaa :p Du kommer inte känna igen hojen....
blev rätt okej med crossplattan och inget baklyse samt att man nu ser att den faktiskt är gul på sina ställen. Fälgarna glänser lite iaf.

Håller tummarna för att vi får hem dig. Tänkte även beställa smörgåstårta tills på torsdag.....

Tackar ændå dårå...hoppas den startar nu bara :crash
Gul :confused: jag har en blå husabergare.....tror jag :hej

Om det blir så att jag komemr hem på tordsdag, så blir det førhoppningsvis på e.m. och då tar jag mina kameror och leker mediaman åt er dær...massa video och stillbild blir det iaf då :D

Åååååhhh!!!!!! Kan det inte bli Torsdag snart... :rolleyes:

Jag är SÅÅÅÅ åksugen :crash :rock

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa