Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bortglömd?? Glömmer aldrig bort dig min allra bästaste kompis i hela världen *hångel-smiley*phastasphuk skrev:Jaha, då var man bortglømd igen då!![]()
Noice, g-åsen ær en av de snabbaste banorna i Sverige, men det går fint ændå.....Husan kommer bara till korta på rakan, men det tar man igen senså nemas problemas før en illgrøn j*vel.
Finns både långa snabba svepande kurvor och korta knixiga.
Kyckling, føljebilen føljebilen kom har bara två husor på ryggen sin, finns plats till mer dær![]()
Lasta med org.systemet du. Det kommer definitivt inte behövas men just in case. Verktyg behöver du inte. Det står vi för. Även extra soppa kommer behövas men det kommer finnas 40l på pickisen och det borde räcka till oss alla fyra om vi kommer dit med tankade hojar. Jag rekomenderar att tanka i Karlskoga nånstans.
Supermoto skrev:Bortglömd?? Glömmer aldrig bort dig min allra bästaste kompis i hela världen *hångel-smiley*
Bara så jävla omöjligt att veta när du är hemma. Då blir du oxå med på de bägge tävlingarna?? Tjohooooooo.....
Jaha, så nu börjar vi lova bort platser på räfräns flak.... Jaha, då får du minsann bjuda på taxfreesprit när du kommer hem. Köpte förresten 5l Shell advance åt dig igår bubben.

#11 skrev:He he... ...SÅÅÅÅ mycket adrenalin i den här tråden, och er ska man försöka hålla koll på den 29e![]()
#11![]()
PS. Hoppas att det går att ordna en demo cykel så man får pröva sina vingar på en motard (vad nu det är för något)
Hänga ut med foten ska de va nåt ....
Tack så mycket, ja när det gäller hojåka så börjar jag bli lite halv-ok, men privat... Mouahahau...Supermoto skrev:*snip* KUNGLIGT Kycklingen![]()
![]()
![]()
Du är officiellt inte längre SÅ jävla dålig. Vi kommer ha så jäkla skojLasta med org.systemet du. Det kommer definitivt inte behövas men just in case. Verktyg behöver du inte. Det står vi för. *snip*
Ja så ska det se ut Erik, inget att fundera övererik skrev:jag ska med, anmäler mig ikväll!!

Du skulle se oss efter ett par öl innanför västen#11 skrev:He he... ...SÅÅÅÅ mycket adrenalin i den här tråden, och er ska man försöka hålla koll på den 29e![]()
#11![]()
PS. Hoppas att det går att ordna en demo cykel så man får pröva sina vingar på en motard (vad nu det är för något)
Hänga ut med foten ska de va nåt ....
Lova inte för mkt bara är du snäll. Minns du killen på bilden. Inte Mårten på min gamla utan dårfan bakom. Ringer en klocka nånstans?????phastasphuk skrev:Hålla koll på oss![]()
....e du en sån dær...POLIS![]()
![]()
![]()
Motarder finns..sen om du får prøva dom på åsen vete faan...men en liten vanlig provtur går bra på min gamla lerhøg![]()
![]()
Låter som en bra kombinationKyckling skrev:Tack så mycket, ja när det gäller hojåka så börjar jag bli lite halv-ok, men privat... Mouahahau...
Still bad to the bone![]()
![]()
Det kommer bli riktigt höjdar-kul det här![]()
Undrar varför inte fler PBR'are nappat?! Är de verkligen så fega...![]()
Jo, lite bättre var det vissterik skrev:jag ska nog med, anmäler mig ikväll i så fall

Kyckling skrev:Ja så ska det se ut Erik, inget att fundera över![]()
![]()
Supermoto skrev:Ang. testa husa.... Vi får se... David hade för mkt att göra för att kunna ta beslut om det redan nu. I värsta fall kan du ju köra med benet fram på RettanMen du kan ju låna min om jag får låna din, hehehe. Nu till dagens tiotusenkronorsfråga som är en följdfråga i en annan tråd: Jag skulle alltså få köra i licensgruppen med DIN hoj?
Såklart det är skönt att inte blanda sig med massa stollar. Tänkte mest på att jag ju har "träningslicens" fast inte för RR. Kanske inte ska dra det här för långt här och nu... Vi får se den 29e istället !?!#11 skrev:Javisst i teorin så går det och om jag har förstått saken rätt så säger SVEMO inte ifrån, men jag vet att dom flesta arrangörerna kräver RR licens för att få åka på en av SVEMO godkänd RR bana, och åker man för att träna så är det skönt att veta att dom andra på banan ochså har koll på vad som gäller och hur man beter sig.
/ Ola
och det kommer det bli i sommar 
Bara för att förtydliga så inte blompan slänger mmig svartån nästa gång vi ses så brukar jag säga åt alla som inte gör som jag vill att de är fega.....blom skrev:1 2 3 4 snart är goda råd dyra,
om du nu vill så kan vi göra upp det framöver efter som du har ett hävdelsebehov![]()
som jag sa så skulle jag hellst av allt vilja vara med dig dyngnet runt men det går tyvär inte...Supermoto skrev:Bara för att förtydliga så inte blompan slänger mmig svartån nästa gång vi ses så brukar jag säga åt alla som inte gör som jag vill att de är fega.....
Även om jag tror att det verkligen är så i just det här fallet![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!