NFL/Amerikansk fotboll/Superbowl-tråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Jag gillar för övrigt citatet om hur man ska stoppa Manning: "Stop the bus. Don´t let him in the stadium"
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Besviken på Patriots.

Och hur går det egentligen för Broncos ikväll? Ser inte lika starka ut idag tycker jag.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Någon som fortfarande följer matcherna? Nu börjar det ju dra ihop sig till Playoffs och mina Patriots är så klart med som Division Champions :banana
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Någon som fortfarande följer matcherna? Nu börjar det ju dra ihop sig till Playoffs och mina Patriots är så klart med som Division Champions :banana
Så gott det går, har sett några riktigt bra matcher. Är överraskad av KC Chiefs.
Broncos och Seahawks imponerar och Redskins är en besvikelse. Nu börjar allvaret. :banana
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Wild-Card weekend startar, jäkligt intressant då team som varit Wild Cards de tre senaste åren blivit Super Bowl Champions

2012 - Baltimore Ravens
2011 - NY Giants
2010 - Green Bay Packers

I kväll / natt ser jag förhoppningsvis KC Chiefs mot Indinapolis Colts från AFC på TV 10.
Har inte sett KC än så det blir intressant.

Tror dock inte någon kan stoppa Peyton Manning och Denver Broncos denna säsongen. 55 TD passningar, say no more...
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jösses, KC malde på och malde på, Alex Smith spelade ett modernt QB spel och tog flera yards själv.
Colts och Andrew Luck såg helt förlamade ut och Luck kastade bort te bollar, men som de vaknade till! Luck tog tag i det hela och gjorde själv en TD efter en fumble. Det är sanslöst att kunna vända ett 28 poängs underläge (38-10) från början av 3:e.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Jösses, KC malde på och malde på, Alex Smith spelade ett modernt QB spel och tog flera yards själv.
Colts och Andrew Luck såg helt förlamade ut och Luck kastade bort te bollar, men som de vaknade till! Luck tog tag i det hela och gjorde själv en TD efter en fumble. Det är sanslöst att kunna vända ett 28 poängs underläge (38-10) från början av 3:e.

Ja det var en sjukt spännande match igår. Man var ju lite nära att tröttna efter första halvan med det försprånget KC hade men jag är glad att jag höll mig vaken.

Själv håller jag ju som sagt på Patriots men jag tror det blir Broncos i år faktiskt. Vore dock kul om det blev en andraplats för Patriots.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Kallt i Green Bay i kväll... Vind och temp ger köldkänsla av -24 grader :3freak

Halftime nu och det står och väger. Rodgers hade en besvärlig Q1, bättre Q2, och Kaepernick har redan avverkat ca: 50 yds. Kallt att stå stilla och passa, bättre att springa :D
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Det fortsatte att vara kallt och Kaepernick fortsatte springa, 98 yds men också 227 yds i passnings-spelet.
Det är svårt att försvara sig mot.

Nu går vi mot Division Weekend och AFC delen är i mina ögon mest intressant.
IND - NE eller Andrew Luck vs. Tom Brady. Det blir spektakulärt.
SD - DEN är i mina ögon lika intressant. Jag hoppas Manning kan få till det.
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Efter att ha sett SD's enda förlust mot Denver på plats i år hoppas jag Manning och Co. åker på sin andra raka förlust på hemmaplan nästa helg.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Då var det klart!

Denver - Seattle i Super Bowl.:banana

Patriots och Niners föll i semifinalerna och det känns lite som om AFC-finalen skulle kunna ha varit Super Bowl.
Blir intressant med Mannings långa spel mot Seahawks secondary.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top