newbie

Hej å välkommen!

Tjaba ju fler desto roligare! Lycka till med lappen.
 
LILLA DIV skrev:
hmmm.... känner mej lite vilsen... men va e en riktig tysk fighter??? :confused: (frågar men inget får man inget veta e mitt försvar)

street05-2.jpg

Här har du en tysk fighter!
Notera den uppböjda baken och den lilla framkåpan. :näsblod
Välkommen!

Här har du en till med bättre vinkel :tummenupp
db_auspuffumbau3.jpg
 
yonsson skrev:
street05-2.jpg

Här har du en tysk fighter!
Notera den uppböjda baken och den lilla framkåpan. :näsblod
Välkommen!

Här har du en till med bättre vinkel :tummenupp
db_auspuffumbau3.jpg

mmmmm...me like :yoparty , men i o me att ja e newbie, e de snälla...?
 
Miss_Orchidee skrev:
Jobbar du med Emmi?? Tänkte på att du bodde i Jönköping precis som hon....

Välkommen :hej
hej hej!!! nu har ju alla andra redan svarat åt mej men.... kul att man e välkommen iaf :tummenupp
 
Emmi skrev:
Hej Baby!
Hrrm, var du inte sugen på en Ducce Monster och skulle ha en sån.:confused: Jaja, fighter e betydligt bättre. :tummenupp

Du borde kanske skaffa dej körkort & utrustning me först... :7peta

Miss O, jag & Emelie jobbar ibland ihop fast vi jobbar nästan aldrig i Jönköping.


Och killar, lägg ner, hon är sambo me Goffe! :mattias
//Emmi
tihi......hihih..... joe monster skulle d eju vatt men upptäckte att de är dyrare och ja ju inte ekonmiskt oberoende hör och häpna....så...
vänta du bara snart wheelar ja om dej.... :7peta pusselipuss
 
NSR_Martin skrev:
Och där dog denna tråden ;)

Välkommen Emelie :tummenupp


EDIT: Du känner nog mer igen mig som fjunis :hihi
tjena!!! jo dej minns ja allt.... "oj va de snurrar och kan inte stå själv martin" :7peta hihihi... välkommen på fler fester :fyllisar
 
LILLA DIV skrev:
tjena!!! jo dej minns ja allt.... "oj va de snurrar och kan inte stå själv martin" :7peta hihihi... välkommen på fler fester :fyllisar
hahahaha.. Martin.. ja visste det... du är en liten alkis innerst inne.... :blah
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top