newbie

LILLA DIV skrev:
hej hej!

Är ny här på SH, håller på att ta körkort o hoppas få lite hjälp o tips här.. Är intresserad/letar efter en streetfighter :Bugar , så kom gärna med tips om det! :tungan

hej å välkommen...

Vad söker du för streetfighter då?

Solid snake skrev:
Ja för i jönköping bor det bara 10 st. :rolleyes:

Välkommen!
Ja bara undrade, det va inte så jag menade, men det verkade som att hon hade liknande jobb som ullis på hennes profilbild + att hon skrev "vad gör man inte för jobbet" här i tråden. Därför undrade ja.....

Miss_Orchidee skrev:
Ja bara undrade, det va inte så jag menade, men det verkade som att hon hade liknande jobb som ullis på hennes profilbild + att hon skrev "vad gör man inte för jobbet" här i tråden. Därför undrade ja.....
Jobbar Emmi som grädd ätare???
Välkommen föressten (By the way är det Ullis eller Emmi vi pratar om eller è Miss Orchidee bara förvirrad??)

Last edited:
Dragon skrev:
Jobbar Emmi som grädd ätare???
Välkommen föressten (By the way är det Ullis eller Emmi vi pratar om eller è Miss Orchidee bara förvirrad??)
Nej, men ja tänkte att det kanske va nån "kulig" jobb grej.... Sorry för man frågade, va nyfiken bara ju :(

EDIT: jag är bara jävligt förvirrad.... :3freak

Miss_Orchidee skrev:
Jobbar du med Emmi?? Tänkte på att du bodde i Jönköping precis som hon....

Välkommen :hej

Svarar ist för henne, men ja, hon jobbar med Emmi ibland.

LILLA DIV skrev:
är van att åka med på bakhjulet, ser fram emot när jag själv kommer wheelandes.. måste man ha en "söt ducati" bara för att man är tjej?! :fatta!

Hej Baby!
Hrrm, var du inte sugen på en Ducce Monster och skulle ha en sån.:confused: Jaja, fighter e betydligt bättre. :tummenupp

Du borde kanske skaffa dej körkort & utrustning me först... :7peta

Miss O, jag & Emelie jobbar ibland ihop fast vi jobbar nästan aldrig i Jönköping.

Och killar, lägg ner, hon är sambo me Goffe! :mattias
//Emmi

Last edited:
Emmi skrev:
Hej Baby!
Hrrm, var du inte sugen på en Ducce Monster och skulle ha en sån.:confused: Jaja, fighter e betydligt bättre. :tummenupp

Du borde kanske skaffa dej körkort & utrustning me först... :7peta

Miss O, jag & Emelie jobbar ibland ihop fast vi jobbar nästan aldrig i Jönköping.

Och killar, lägg ner, hon är sambo me Goffe! :mattias
//Emmi
Då förstår ja, är det kul jobb??

Miss_Orchidee skrev:
Då förstår ja, är det kul jobb??

Haha, det beror på. Fotograferingar e tråkigt, gör inte såna längre helst. Värdinnejobb är sådär, kul ibland beroende på vilka man jobbar med.
Gogojobb är skitkul!

Jag & Emelie har väl mest gjort värdinnejobb ihop och nåt gogojobb. Träffades genom jobbet och har vart polare i 1½ år nu, hon träffade Goffe genom mig. :pannkyss

Emmi skrev:
Haha, det beror på. Fotograferingar e tråkigt, gör inte såna längre helst. Värdinnejobb är sådär, kul ibland beroende på vilka man jobbar med.
Gogojobb är skitkul!

Jag & Emelie har väl mest gjort värdinnejobb ihop och nåt gogojobb. Träffades genom jobbet och har vart polare i 1½ år nu, hon träffade Goffe genom mig. :pannkyss
Men på det stora hela så är det ett kul jobb eller? Själv tycker ja det verkar intressant, men jag har ju både Scenskräck så det visslar om det + att ja inte är speciellt lång och "ståtlig" ......

Miss_Orchidee skrev:
Men på det stora hela så är det ett kul jobb eller? Själv tycker ja det verkar intressant, men jag har ju både Scenskräck så det visslar om det + att ja inte är speciellt lång och "ståtlig" ......

du är snygg endå. :tummenupp :pannkyss

Miss_Orchidee skrev:

Visst är det kul, jag gör inga tråkiga jobb. I början tar man väl vad man får, nu kan man sålla lite iaf...
Jag har sjukt kul när jag står och rockar på scen till bra musik, sån härlig känsla! En av de bästa grejerna jag vet.

hållundan skrev:
Fräckt. Hoppas du kommer att köra en riktig tysk fighter, högröv och maffiga pryttlar!

:yoparty

Välkommen förresten...
hmmm.... känner mej lite vilsen... men va e en riktig tysk fighter??? :confused: (frågar men inget får man inget veta e mitt försvar)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra