Neue helmut again!

Mattias skrev:
En pippi viskade att det kommer en ny Haga-variant till nästa år.

Fett. Du ska jag se till att bli rik till nästa år. :rolleyes:

abstruse skrev:
Hörru farfar! Är det inte bättre du lägger pengarna på båten till din hoj istället? Vidare, med tanke på hur mycket du kört i år är det väl bättre du lägger pengarna på några Wemi-körningar, tjackar blöjor eller spar kulorna till nästa säsong så du får lite användning för den där ursäkten till tvåhjuling.

Nåja. Jag har ju inte sagt att hjälm står högst upp på listan eftersom jag gillar den jag har. Ursäkt till motorcykel förvisso men desto roligare när man är lika snabb på dig med dig Kawaraket. :crash :rolleyes:

Jag brukade också vilja ha lite coolare hjälmar, men efter att ha kvaddat nästan en per år det sista så tyckte jag att det blev lite väl dyrt :crash Fast den du köpte var ju jäkligt fräck :tummenupp Kanske kan bli någon mer snygg till vintern om det är bra priser :p

abstruse skrev:
Hörru farfar! Är det inte bättre du lägger pengarna på båten till din hoj istället? Vidare, med tanke på hur mycket du kört i år är det väl bättre du lägger pengarna på några Wemi-körningar, tjackar blöjor eller spar kulorna till nästa säsong så du får lite användning för den där ursäkten till tvåhjuling. :crash ;)

"Ursäkten till"...... Nä nu!

Hörru gustav, vet du var killen bor eller? Kanske dags att ta en sväng till Herrljunga.......

t-rex skrev:
"Ursäkten till"...... Nä nu!

Hörru gustav, vet du var killen bor eller? Kanske dags att ta en sväng till Herrljunga.......

Jag vet var han bor men det är inte värt besväret att åka dit eftersom killen inte ens kan byta olja eller bromsbelägg så lär han ju inte kunna skilja på en hoj med karaktär och en gammal soffa med luffarturbo.

Fast man borde dra ihop alla TRX hojar som fok har på forumet och bara beundra varandras hojar lite - varför inte i Herrljunga?

Originally posted by Gustav1
Vad har jag sagt nu då?

Du har ju inte sagt något. Du heter ju Gustav1. ;)

Bäst???????

Visst det finns bra hjälmar,min är både snygg och bra jag tror väl också att min är bäst.

Bifogat

• bild 069.jpg
    bild 069.jpg
    83.2 KB · Visningar: 79
Mattias skrev:
Hoppas inte mamma ser det här... Den kostar 7595:-.

Snälla, säg att du skämtar. Eller säg att du inte betalade så mycket iallafall.

Över 7 lakan ger dig en bil och åtta st cyklar i 500kr- klassen.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back