Ja du, ursprungstanken var att ta den gamla och plocka av Öhlinskittade framgaffeln, bakdämparen och quickshiftern och sedan fortsätta och plocka av tank, hjul, kåpor, kort sagt ALLT racigt. Motsvarande skulle plockas av på den nya och allt skulle byta plats. Jag skulle då stå med en reggad 2009:a som gått ca 8-900 racemil med NY utsida som borde kunna säljas som OK gathoj. Som dessutom är SNABB!!!
Någon? Bud?
Men såklart, vill någon ha den som racehoj går väl det också. Bud?
Vad ska du nu ha för ursäkt då det går långsamt ?
Vad ska du nu ha för ursäkt då det går långsamt ?
Snygg bild i gresabladet.
Kunde varit ändå bättre om generationen emellan också varit med.
Vad ska du nu ha för ursäkt då det går långsamt ?
600:a är till för folk som kan svänga. Du kanske lär dig en dag.
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat
Screenshot Biljettförsäl... |
|
Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024
Nu är ägare av Husqvarna No... |
|
Peter kör nya Svartpilen 801
Bara några kilometer från a... |