Nejmen vad är detta som landade på uppfarten????

Jag trode bestämt R6 var tjejversionen av R1an, typ det man köpte till flickvännen för att det skulle se bra ut men så att hon inte bryter en nagel eller liknande.

Vad har du för varvtider på Sviestad? Kommer du under minuten???? Inte? Torpet under 1.44? Inte?? Nej det är klart, båda är ju typiska 600-banor! Tänkte inte på det...

Oh, vacker hoj. Perfekt fredagstråd, det liksom kliar i kroppen av förväntningarna att komma ut i värmen och köra hoj igen. Ekonomin börjar ju återhämta sig från förra säsongen också.:tummenupp

Tror nog Mozz kan få den mycket mera snygg med en riktigt rejsig design på den. :tummenupp
Som den ser ut nu påminner den mig mera om en Kinesisk scooter i designen.. :näsblod

Fräsigt med flång nytt --> panga bana med kvalitet.
Tysen är helt klart för oss nybörjare, men den duger till det jag ska ha den till.
Hade jag inte vurpat ner den tjugetusen skulle jag nog bytt men nu får det vara.

Tror nog Mozz kan få den mycket mera snygg med en riktigt rejsig design på den. :tummenupp
Som den ser ut nu påminner den mig mera om en Kinesisk scooter i designen.. :näsblod

Det där är intressant! Även jag tyckte att den såg lite mesigt intetsägande ut, och du tycker detsamma… Börjar vi bli gamla? För det är ju flera som tidigare i tråden uttryckt "Snygg!!!!!":va

Är den lam eller snygg?

Jag tycker mc tillverkare skulle sälja hojar för "racing only" i princip avklädda och redo för att bankitta! Det borde bli rätt mycket billigare att köpa en sån kan man tycka ! Riktigt go hoj i alla fall !

Underbart satsat min vän! En ny R6:a tillsammans med ett par yviga sideburns du nu burit med stolthet i snart ett år kommer att göra dig svårslagen i sommar!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tungan

/bg

Grattis till nya bruden!

Om man inte tillhör skaran som rivit kontraktet med samhället, hur gör man i praktiken för att få en hoj levererad i en sådan låda till sin dörr och hur mycket billigare är det än att köpa från en handlare?

\m/

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...