GÄSP! låt det hjärndöda spånet skriva sin fruktlösa motion.......
Så kan sporthojare göra det samma med sin namninsamling.
Själv går jag och tar en öl istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GÄSP! låt det hjärndöda spånet skriva sin fruktlösa motion.......
va är problemet med skylt fram ? håller man hastigheten så har man inget att frukta, men pga att somma tycker det skit kul o fara förbi kameran i 200 blås helst på bakhjul o bli fotade är det inte så konstigt att dom vill göra något åt problemet. om alla hade hållt hastigheten förbi kameran hade denna diskussion aldrig kommit upp så detta är bara konsekvensen av att några varmpannor inte fatter bättre. skicka gärna en framskylt till mej, jag är nämligen så klok så jag har lärt att gassa MELLAN kamrana o INTE förbi dom.
Det som är ett värre hot mott oss - är just nu är den "resolution" som kom i EU i veckan som gick - som svensk (MC) press och forum debattörer mera eller mindre har överset..
Sedan finns ett antal förslag som kan ifrågasättas. Ett exempel är att motorcyklar ska få en övervakningsutrustning som gör att de kan upptäckas och bötfällas.
Under perioden 2005-2008 var en tredjedel av alla omkomna motorcyklister antingen alkoholpåverkade eller saknade hjälm och/eller mc-körkort. (http://www.trafikverket.se/PageFiles/722/llycksutveckling_mc.pdf, sida 50)
Med skylttvång fram hade dessa olyckor kunnat undvikas!
Eller hur Phia.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti