Nickeshake
Hårdrockare
HAHAHAAHAHAHAAAAHAAAAA!!!! Idiot...Maxxi skrev:2537648Du blir nog snart bannad om du skriver ovanstående.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHAAHAHAHAAAAHAAAAA!!!! Idiot...Maxxi skrev:2537648Du blir nog snart bannad om du skriver ovanstående.![]()
HanneZ skrev:2537628Neger är ett negativt laddat ord och därför är det väl vettigt att sluta använda det. Det va en benämning på en grupp människor som då ansågs vara mindre värda, nu vet dom flesta att alla människor är lika mycket värda och därför använder vi inte det ordet längre eftersom det förknippas med det gamla tänkandet. Katching!
Zayn skrev:2537654HAHAHAAHAHAHAAAAHAAAAA!!!! Idiot...![]()
Zee skrev:2537530Det heter iaf "afrikansk småkaka!!"
burner skrev:2537557För mig heter det negerbollar, det har det gjort sedan jag föddes.
Lite töntigt att många skäms för att säger negerbollar.
Jag blir inte förbannad om tex. en neger säger att det serveras vitlök i skolan.
kåteämm skrev:2537776Det är ju bara att söka på google så ser man hur dom ligger till i dagens samhälle
http://images.google.se/images?q=negerrättigheter&hl=sv![]()
Jonathan. skrev:2537592Vad är problemet med er som stör er på detta ord?
Man kan använda ord och man kan använda ord.
Ska vi sluta kalla vårt land Sverige också? Jag menar, någon kan ju faktiskt ta illa upp.
Likaså bränner vi alla Sveriges flaggor, för man är ju rasist om man en tänker tanken på att hänga ut den på en högtidlig dag.
Vaffan, vi byter ut Anders, Johan, Sven, Peter till Muhammed så är vi säkra på att ingen tar illa upp.
Skärp er för helvete!
Neger.
Santo skrev:2537805
Det där var nog i särklass det dummaste jag läst på länge...
Jonathan. skrev:2537860Det var en aningen ironi i inlägget du läste, om det inte gick fram.
Om det nu gick fram så får du gärna utveckla vad som är dumt.
Jonathan. skrev:2537860
Vad är problemet med er som stör er på detta ord?
Ska vi sluta kalla vårt land Sverige också? Jag menar, någon kan ju faktiskt ta illa upp.
Likaså bränner vi alla Sveriges flaggor, för man är ju rasist om man en tänker tanken på att hänga ut den på en högtidlig dag.
Vaffan, vi byter ut Anders, Johan, Sven, Peter till Muhammed så är vi säkra på att ingen tar illa upp.
Skärp er för helvete!
Neger.
Santo skrev:2537912Då får du nog öva dig på att förmedla ironi mellan raderna för det framgick inte... kan ha berott på de två glas vin jag druckit men det tror jag inte.
Jonathan skrev:Neger.
Santo skrev:Som sagt, onödigt.
Rocky skrev:2537941Ähh vaffan det är ju fredag...............
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |