Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
..men dom är ju negrer? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skiter i vilket, det enda jag vet är att jag skulle vilja vara utrustad som en
Jag är utrustad som en... Det kalls för finsk kuk!![]()
Nä du lille gubben, det kallas för finsk pinne![]()
Jag skiter i vilket, det enda jag vet är att jag skulle vilja vara utrustad som en
Panerad fiskpinne? Hahahaa uärk![]()
Å andra sidan så var jude ett väldigt negativt laddat ord under ww2, inte har det hindrat judar från att kalla sig judar, eller icke judar att kalla judar för det.
Ja, för kränkt kan man ju bara bli om man är blatte, dom här ju ensamrätt på det, som svenne ska man tåla lite....
När ett ord buntar ihop flera olika folk oavsett vilket land eller liknande de kommer ifrån så får man räkna med att vissa av dessa grupper som blir beblandade med vissa mindre ordentliga tar illa upp.
När ett ord buntar ihop flera olika folk oavsett vilket land eller liknande de kommer ifrån så får man räkna med att vissa av dessa grupper som blir beblandade med vissa mindre ordentliga tar illa upp.
Neger är ett ord som förenklar. Senast igår använde en av mina vänner ordet Mörk för att beskriva en gemensam bekant från förr. Vafan betyder mörk? Indier? Arab? Sydamerikan? Hade han istället sagt "du vet, den där negern från Sofiaskolan" hade det varit klart från början vem som avsågs. Nu tvingades jag ödsla kraft på en jävla massa onödiga följdfrågor.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |