Nedvarvning Kemora

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Det var en mycket lyckad helg, satan så kul med bankörning! (var första gången för mig på bana)
Jag har inget att klaga på, allt sköttes exemplariskt!

Det var skoj att se dej köra också, snyggt och prydligt, och snabbt. En sådan brant utvecklingskurva är det sällan man ser. Men det var skönt att du inte kraschade:tummenupp :)
 

jagerenfestis

virkar däckvärmare
Gick med
9 Oct 2006
Ort
Rosvik
Hoj
SD1290
Kul som attan!

Tack för en kanonhelg på kemora, bra anordnad och mycket trevligt och hjälpsamt folk. :tummenupp
Det var väldigt lärorikt med nytaget körkort att vara med om detta.
Ett speciellt tack till Niklas :tummenupp som gav mej extra tid och mod för att lära ut, när man själv var så rädd så att puckarna klapprade :)
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Det var skoj att se dej köra också, snyggt och prydligt, och snabbt. En sådan brant utvecklingskurva är det sällan man ser. Men det var skönt att du inte kraschade:tummenupp :)

Jo det gick riktigt bra på slutet, blev klockad från depån. 1.20.2 som bästa varvtid. Har precis kommit hem från mittsverigebanan nu, det gick också riktigt bra. Bästa varvtid där blev 1.02.41 klockat med lånad laptimer.(Körde t.o.m ifrån Ingemar :D ) Det var en riktigt lyckade dagar i Härnösand med, lite synd på vädret dag 2 och alla krasher. Satt och räknade, tror det var 7st som gick omkull, varav Kenneth Nilsson riktigt ordentligt..

Aja.. nu väntar sängen!
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Tack för en kanonhelg på kemora, bra anordnad och mycket trevligt och hjälpsamt folk. :tummenupp
Det var väldigt lärorikt med nytaget körkort att vara med om detta.
Ett speciellt tack till Niklas :tummenupp som gav mej extra tid och mod för att lära ut, när man själv var så rädd så att puckarna klapprade :)

Äsch då, det var ju bara i början. Det gick ju riktigt bra på slutet:tummenupp

Jo det gick riktigt bra på slutet, blev klockad från depån. 1.20.2 som bästa varvtid. Har precis kommit hem från mittsverigebanan nu, det gick också riktigt bra. Bästa varvtid där blev 1.02.41 klockat med lånad laptimer.(Körde t.o.m ifrån Ingemar :D ) Det var en riktigt lyckade dagar i Härnösand med, lite synd på vädret dag 2 och alla krasher. Satt och räknade, tror det var 7st som gick omkull, varav Kenneth Nilsson riktigt ordentligt..

Aja.. nu väntar sängen!

Synd att det kraschas, det är så onödigt eftersom ingen av oss kommer att bli nästa Rossi:)
Med det är bra att du kör ifrån Ingemar:D
 
Last edited:

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag glömde förresten säga att jag har laddat upp bilderna som Maggy skickade till mig på pixbox. Var tvungen att minimera bilderna en aning, men hittar ni en bild ni vill ha så sitter jag på originalen.

Sök på pixbox efter användare: Xyron
Så hittar nig mig, vet inte om denna direktlänken fungerar http://www.pixbox.se/alb394607
 
Last edited:

knorrhane

Eutrigla gurnardus
Gick med
31 Jul 2006
Ort
Boden
Hoj
Triumph Speed triple -06
bra bilder. har skickat ett pm, eftersom jag är intresserad av några orignalbilder.

/Johan
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
Kul att det det var så många nya som anammat bankörning och som vi säkert ser på fler bankörningar framöver.
Måset även nämna att vi slog fjolårsrekordet på antalet krascher per hoj.
Två krascher med i princip bara plastkåpor som skador hör till rekord på så många hojar.
Jag hade själv en toppen helg och jag kommer att anordna en bokning till nästa år igen, skall då försöka få tre dagar istället för två.
Vill rikta ett stort tack till dig Niklas, du gjorde ett kanonjobb under hela helgen och hade en stor del i att antalet krascher minimerades.

/Lasse
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
2962370 Kul att det det var så många nya som anammat bankörning och som vi säkert ser på fler bankörningar framöver.
Måset även nämna att vi slog fjolårsrekordet på antalet krascher per hoj.
Två krascher med i princip bara plastkåpor som skador hör till rekord på så många hojar.
Jag hade själv en toppen helg och jag kommer att anordna en bokning till nästa år igen, skall då försöka få tre dagar istället för två.
Vill rikta ett stort tack till dig Niklas, du gjorde ett kanonjobb under hela helgen och hade en stor del i att antalet krascher minimerades.

/Lasse
Försök även att boka en körning i mitten / slutet av sommaren :tummenupp
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
Försök även att boka en körning i mitten / slutet av sommaren :tummenupp

Kan meddela att det inte går att välja och vraka vad gäller bokningar på helger på Kemorabanan sedan dom asfalterade om den.

Alla tävlingshelger går före privata bokningar, jag har under dom senaste fyra åren alltid gjort bokningarna i september året innan, om du får en helg eller inte ved du ej förrän tävlingskalendern är färdig vilket är kring december.
Dom sista åren har jag haft ren tur då jag har fått avbokade tävlingshelger.
Att få en helg mitt på sommaren som jag fick ifjol är bara ren tur.
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top