mattsson
Säger dom blubb blubb?
Damn, grejer i ögonen är inte roligt. Fick en badmintonboll i ögat en gång (stenhård smash på en meters avstånd), trodde jag fick starr eller nåt. Gick runt med lokal dimma i en vecka. Tittade jag med bara det skadade ögat såg jag inte mer än en halvmeter framför mig.

mopeden var väl inte underhållen av ett proffs så slut dämparn lossnar lite titt som tätt... kommer och kör i 65-70 alldeles bakom en kompis då den lite väl höga bullernivån förvandlas till öronbedövande oljud...Helvete tänker jag och dum som jag är släpper jag styret med högern, tittar bakåt och försöker fixa det, tittar fram 2-3sek senare och inser att moppen rakt går ner i diket
 mopeden var väl inte underhållen av ett proffs så slut dämparn lossnar lite titt som tätt... kommer och kör i 65-70 alldeles bakom en kompis då den lite väl höga bullernivån förvandlas till öronbedövande oljud...Helvete tänker jag och dum som jag är släpper jag styret med högern, tittar bakåt och försöker fixa det, tittar fram 2-3sek senare och inser att moppen rakt går ner i diket  ...och ett riktigt djupt dike, säger smack och en 20meter senare reser jag mig upp med gröna kläder och grön moppe med en framgaffel ungefär som en banan..... till min fasa stannar två bilister med ganska svårt att hålla sig för skratt
 ...och ett riktigt djupt dike, säger smack och en 20meter senare reser jag mig upp med gröna kläder och grön moppe med en framgaffel ungefär som en banan..... till min fasa stannar två bilister med ganska svårt att hålla sig för skratt 

r, kaffetermos..
r, kaffetermos..