Nedslagen!

Costanza

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Vespa lx125
Japp då sitter man nu med en jävulsk huvudvärk......
Hade då vart å tränat och hade tajt om tid....låste upp mitt Abus skivbromslås på hojen. tryckte ner låset i ryggsäcken(överst) och slängde upp säcken på ryggen.......allt svartnade för mig, blev yr och gick ner på knä...
Självklart hade man dunkat låset rakt i bakhuvet på sig själv...var tvungen att vila vid hojen en 20 minuter för att "piggna till"..

har ju annars hört om folk som glömt låset på skivan men detta är jag nog rätt ensam om tror jag....Eller?
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
Hahahaha :D Förlåt men jag kan inte låta bli :p . *torkar tårarna ur ögonen*


Tur att det gick bra iallafall :tummenupp . Trodde först att du blivit nedslagen av någon annan :( .


Ha det och akta huvudet.
 

Costanza

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Vespa lx125
Känns kul att kunna glädja folk på forumet iaf. Skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen ..
Känns nu som söndagsmorgon fast jag är ju inte så töstig..
 

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gnesta [sörmland]
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
:D

*sorry*

jobbigt...
men se det possetivt att det inte va en 2 meter lång neger som dunkade ner dej och tog hojjen!!
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
McB skrev:
Än är den siste idioten inte född... :rolleyes: ;)

jag bygger vidare , jag satt och pulade med paintball prylar och skulle limma en liten bit plast , tog den nya oöppnade tuben med superlim och skruvade av korken och skulle fimpa toppen på pipen, satt med massor med småprylar,skruvar m.m jag hade ingen kniv eller sax i närheten och orkade inte gå och hämta , jag biter av toppen tänkte jag , toppen lossnade men det sprutade ut lim på framgaddarna och vips så satt överläppen fast ( jag såg ut som när man drar med pekfingret över tänderna för att få läppen att stanna kvar ovanför tänderna), lim på tungan , drog loss läppen och det började blöda och fastnade skinnbitar på framgaddarna , superlimmet var alldeles skrovligt och satt kvar i två mån. Tur att man är anonym här eller hur :crash :D
 
Last edited:

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gnesta [sörmland]
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Ken Keniff skrev:
jag bygger vidare , jag satt och pulade med paintball prylar och skulle limma en liten bit plast , tog den nya oöppnade tuben med superlim och skruvade av korken och skulle fimpa toppen på pipen, satt med massor med småprylar,skruvar m.m jag hade ingen kniv eller sax i närheten och orkade inte gå och hämta , jag bite av toppen tänkte jag , toppen lossnade men det sprutade ut lim på framgaddarna och vips så satt överläppen fast ( jag såg ut som när man drar med pekfingret över tänderna för att få läppen att stanna kvar ovanför tänderna), lim på tungan , drog loss läppen och det började blöda och fastnade skinnbitar på framgaddarna , superlimmet var aldeles skrovligt och satt kvar i två mån. Tur att man är anonym här eller hur :crash :D
ÅÅÅ.. ha ha ha ha ha

:D :D

Sorry.. kunde vrkligen inte hålla mej för skratt..

måsste sett kul ut!!
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Ken Keniff skrev:
jag bygger vidare , jag satt och pulade med paintball prylar och skulle limma en liten bit plast , tog den nya oöppnade tuben med superlim och skruvade av korken och skulle fimpa toppen på pipen, satt med massor med småprylar,skruvar m.m jag hade ingen kniv eller sax i närheten och orkade inte gå och hämta , jag bite av toppen tänkte jag , toppen lossnade men det sprutade ut lim på framgaddarna och vips så satt överläppen fast ( jag såg ut som när man drar med pekfingret över tänderna för att få läppen att stanna kvar ovanför tänderna), lim på tungan , drog loss läppen och det började blöda och fastnade skinnbitar på framgaddarna , superlimmet var aldeles skrovligt och satt kvar i två mån. Tur att man är anonym här eller hur :crash :D

Bland det roligaste jag har hört, du måste verkligen ha varit en syn att skåda. :tummenupp

Jag saknar "asgarv-smileyn", var är den?
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
jag har en till , jag hade fått en stavmixer i present och efter att jag hade använt den så skulle jag göra rent den , och jag hade sett på tv-shop om deras jävla stavmixer , killen på tv tog bort knivbladet och sköljde av det och mixer under kranen , okej jag drar försiktigt i knivbladet och det sitter som berg , tar i som satan...........sladden till mixern sitter självklart i uttaget.........tar i .......och råkar komma åt on/off knappen ........brrrrruuuuuummm........jag känner hur fingrarna studsar men jag vågar inte titta på hur dom ser ut.......helt övertygad om att dom är ett par cm kortare så ser jag till min glädje att dom har original längden kvar :tummenupp ........... en nagel var slicad in till köttet och så var det lite skärsår bara och nerverna i tummen ,pekfinger och långfinger var av , jag gick med bortdomnade fingrar i tre mån . :D :D
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
du spöade alltså dig själv??det är ju bara att betala skadestånd till dig själv.....typ vad försäkringen kostar!!! smart va``???

lite läbbigt att bli suddig av slag i huvudet!! jag vet
 

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Ken Keniff skrev:
jag bygger vidare , jag satt och pulade med paintball prylar och skulle limma en liten bit plast , tog den nya oöppnade tuben med superlim och skruvade av korken och skulle fimpa toppen på pipen, satt med massor med småprylar,skruvar m.m jag hade ingen kniv eller sax i närheten och orkade inte gå och hämta , jag bite av toppen tänkte jag , toppen lossnade men det sprutade ut lim på framgaddarna och vips så satt överläppen fast ( jag såg ut som när man drar med pekfingret över tänderna för att få läppen att stanna kvar ovanför tänderna), lim på tungan , drog loss läppen och det började blöda och fastnade skinnbitar på framgaddarna , superlimmet var aldeles skrovligt och satt kvar i två mån. Tur att man är anonym här eller hur :crash :D

Du är min AJJDDÅÅL!!
:bow :bow :bow
:tummenupp
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Ken Keniff skrev:
jag bygger vidare , jag satt och pulade med paintball prylar och skulle limma en liten bit plast , tog den nya oöppnade tuben med superlim och skruvade av korken och skulle fimpa toppen på pipen, satt med massor med småprylar,skruvar m.m jag hade ingen kniv eller sax i närheten och orkade inte gå och hämta , jag bite av toppen tänkte jag , toppen lossnade men det sprutade ut lim på framgaddarna och vips så satt överläppen fast ( jag såg ut som när man drar med pekfingret över tänderna för att få läppen att stanna kvar ovanför tänderna), lim på tungan , drog loss läppen och det började blöda och fastnade skinnbitar på framgaddarna , superlimmet var aldeles skrovligt och satt kvar i två mån. Tur att man är anonym här eller hur :crash :D

Du borde få bragdmedaljen för det här... :D :bow
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Costanza skrev:
Japp då sitter man nu med en jävulsk huvudvärk......
Hade då vart å tränat och hade tajt om tid....låste upp mitt Abus skivbromslås på hojen. tryckte ner låset i ryggsäcken(överst) och slängde upp säcken på ryggen.......allt svartnade för mig, blev yr och gick ner på knä...
Självklart hade man dunkat låset rakt i bakhuvet på sig själv...var tvungen att vila vid hojen en 20 minuter för att "piggna till"..

har ju annars hört om folk som glömt låset på skivan men detta är jag nog rätt ensam om tror jag....Eller?

Nix, du e inte först, heller inte näst först för det är jag. Japp, jag står på första och andra platsen näör det gäller att slå sig själv med lås i huvet. :D

Jag hade mitt stora lås uppe i min bobbleBväska och slungar den över armen så jag får låset i bakhuvet och det gör så jävla ont att jag måste sätta mig ner ett tag o kela med skallen.
Jaja, jag tar på mig väskan försiktigt och på med hjälmen(kan inte ha hjälmen på när den väskan ska på ryggen).

Jag kör hem till Helsingbog från Ängelholm och ska posa vid ett fik med grabbsen och låser hojjen. Äter en bulle o snackar hoj, timmarna går och vi ska köra hem.
Nog fan gör jag samma sak igen o slår en sån jävla bula i huvet att jag vill kasta det låset. :mad:

Körde hem den kvällen o sen dess har det inte hänt igen.

//Smartass
 

Lasson

sakkunning
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Österlen
Hoj
CBR900RR
Jag har förvisso ännu inte slagit mig själv i huvet med låset, däremot en grävling. För ett par år sedan kom jag körande på natten och såg en bil med varningsblinkers på och såg att en grävling låg på rygg framför och skakade så jag körde in framför och stannade. Kände mig lite småmacho och tänkte fördomsfullt att det sitter väl någon tjej i bilen eftersom dom inte gick ut och avslutade lidandet för djuret. Men nej, i bilen sitter en vuxen man och förmodligen hans dotter.
- Vi har ringt polisen, säger dom och jag tänker vafan då för, grävlingen är ju i princip död. Så jag erbjuder mig att ta livet av den till deras stora förskräckelse då de tror att den kan bita mig. Lugnt och fint tar jag sats och drar den rejält i skallen med låset (som väl väger 1,5-2 kg) men inget resultat! Så jag satsar ordentligt ch sveper till den så den gör en backspinn på safalten, men nej, den fortsätter andas. Tror inte jag ljuger om jag säger att dne fick 20 smällar. Till slut flög det blod upp på mig också. Det här är fan inte klokt tänkte jag och gick för att kollaom dom hade en kniv i bilen. Då kör dom! Och jag fattar ingenting. sen går det upp för mig hur det förmodligen sett ut i deras ögen där en okänd människa, stående i strålkastarljuset slår vilt omkring sig på en grävling så blodet stänker och plötsligt kunde jag inte klandra dem längre :D
 

Mr Ks Syrra

Snart är det över........
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
vingar
vållande av egen...?????

Nu har jag oxå slutata och skratta..........din stackare.

Har du stämt dig själv eller????

:bow :rolleyes:
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top