NEC / REC i 2008 ?

Snabbare är snabbare oavsett, och det var du som började. :) Jämför du VM-material med någon som är ett par tiondelar bättre dig?! Lite höga tankar om dig själv kanske... ;)

Skulle inte du ha höga tankar om dig själv om du såg ut som mig?

Oscar Håkansson tycker om Hiphop. Han gillar kläderna, stilen, blingsen, brudarna och allt det andra. Här är en bild på Oscar när han är ute o åker i sin rapparkärra. Han är så känd i malmö att ett band har gjort en låt om honom. Den går såhär:

"He needs some cool tunes, not just any will suffice
But they didn't have Ice Cube so he bought Vanilla Ice
Now cruising in his Pinto, he sees homies as he pass
But if he looks twice, they're gonna kick his lilly ass!
...
So if you don't break, just over compensate
At least you know you can always go on Ricky Lake
The world loves wannabes
Hey, hey, do the trendy thing!
Now he's getting a tattoo yeah, he's getting ink done
He asks for a 13, but they drew a 31
Friends say he's trying too hard and he's not quite hip
But in his own mind he's the, he's the dopest trick
"

Bifogat

• oscar.jpg
    oscar.jpg
    26.4 KB · Visningar: 61
Oscar Håkansson tycker om Hiphop. Han gillar kläderna, stilen, blingsen, brudarna och allt det andra. Här är en bild på Oscar när han är ute o åker i sin rapparkärra. Han är så känd i malmö att ett band har gjort en låt om honom. Den går såhär:

"He needs some cool tunes, not just any will suffice
But they didn't have Ice Cube so he bought Vanilla Ice
Now cruising in his Pinto, he sees homies as he pass
But if he looks twice, they're gonna kick his lilly ass!
...
So if you don't break, just over compensate
At least you know you can always go on Ricky Lake
The world loves wannabes
Hey, hey, do the trendy thing!
Now he's getting a tattoo yeah, he's getting ink done
He asks for a 13, but they drew a 31
Friends say he's trying too hard and he's not quite hip
But in his own mind he's the, he's the dopest trick
"

Jag förstår att ungdomar som du har lätt för att blanda ihop låtar bara för att refrängen har samma ordföljd. Här kommer den riktiga videon, och det är personen in den den som har skrivit inlägget. Jag är så j-vla snygg!!! :slicka

http://uk.youtube.com/watch?v=XFmQAQ9EDeM

Last edited:
Det enda HET vinner 2008 är priset för vem som är bäst på att häckla de andra teamen.

Uppenbart är nygamla reservföraren Oscar en förstärkning i jakten på detta pris.

Konstig taktik , det där att sparka försteföraren och ta in förare som så sent som för ett års sedan helt enkelt var så kronslut som man någonsin kan bli...

Det enda HET vinner 2008 är priset för vem som är bäst på att häckla de andra teamen.

Uppenbart är nygamla reservföraren Oscar en förstärkning i jakten på detta pris.

Konstig taktik , det där att sparka försteföraren och ta in förare som så sent som för ett års sedan helt enkelt var så kronslut som man någonsin kan bli...

Haha... Du din förlorare (eller man kanske inte ens räknas dit om man med gråten i halsen avbryter en tävling mitt under ett kval för att man helt enkelt är för kass?) borde kanske hålla dig utanför, eller är det DQ som behöver en guardian angel?

Hur många gånger var DQ försteförare?

2008 blir ett roligt år! :banana

Last edited:
Haha... Du din förlorare (eller man kanske inte ens räknas dit om man med gråten i halsen avbryter en tävling mitt under ett kval för att man helt enkelt är för kass?) borde kanske hålla dig utanför, eller är det DQ som behöver en guardian angel?

Hur många gånger var DQ försteförare?

2008 blir ett roligt år! :banana

Det blir Skalman, Humlan och Robban som kör. Oscar får på sin höjd hålla tavla... Om han betalar bra.

Betalade du när du körde för HET? Det gjorde inte jag...

Neh, inte direkt för körningen. Men dina skitteamkompisar hade ju sönder hojen för oss (externa skador, inte dom vanliga interna rasen) så då fick jag sympati-skjuta till några spänn till Stefan.

Men han har inte pengar till att låta folk köra gratis så nu får han ta in föredettingar som betalar för att få köra.

Neh, inte direkt för körningen. Men dina skitteamkompisar hade ju sönder hojen för oss (externa skador, inte dom vanliga interna rasen) så då fick jag sympati-skjuta till några spänn till Stefan.

Men han har inte pengar till att låta folk köra gratis så nu får han ta in föredettingar som betalar för att få köra.

Det där är hittepå, dvs du betalade för racen. Du får allt komma på nåt bättre.

Vart tog Ingemar vägen?:hihi

Det där är hittepå, dvs du betalade för racen. Du får allt komma på nåt bättre.

Vart tog Ingemar vägen?:hihi

Låg form av argumentation att hävda att motståndaren blåljuger. Svagt... mycket svagt!

Ingo tog lika många pokaler som dig i ERF förra året, dvs en. Inte illa för en Rookie...

Jag har ingen pokal från nåt ERF i år!?:va

Hade du inte gett bort den så hade du haft det. Sussies Sluts my man...

Oavsett vilket - jag tog 11 pokaler i år. Finns det NÅGON i sverige som tog fler? 'nough said... :arsele

Lindström?

Han tog ju 9 pokaler i ProSBK, men hur många tog han i NEC?

Ändå starkt jobbat av dig :)

Tog väl 8 i PRO? Hoppade över ett race. Och 2 i NEC. Sen nått i SO också kanske. Men jag kan acceptera att Lindström tog lika många ;) Han är ju rätt duktig han också...

HET kommer inte att vinna ett piss 2008, däremot kommer Fiver Racing att lyfta sej som fågel Fenix ur askan av det som en gång var HET. Nytt teamnamn, nya förare och nya hojar är receptet för att sopa hem samtliga segerpokaler i NEC och REC 2008.......

HET kommer inte att vinna ett piss 2008, däremot kommer Fiver Racing att lyfta sej som fågel Fenix ur askan av det som en gång var HET. Nytt teamnamn, nya förare och nya hojar är receptet för att sopa hem samtliga segerpokaler i NEC och REC 2008.......
Jaså har du redan börjat nallat av julspriten...

Back