Ndr 2015 !!!! ;)

Tycker de är mer än dåligt med info här :confused:
Är jag ens säker på att de kommer finnas nog med RL som rekat rundan när jag kommer upp?

Lika bra att lägga en backup-runda i min planering. För hoj den ska de köras på nationaldagen.

Bezerk föreslog LVT baklänges.
Men Marcus säger att det blir en NDR (på Facebook i alla fall).

Jag blev lite sugen på en sväng Änglholm-Våxtorp-Örkelljunga-Bjärnum-Sösdala-Röstånga tror de kan bli en 20 mil riktigt snurriga vägar, dock utan rek.

Bezerk föreslog LVT baklänges.
Men Marcus säger att det blir en NDR (på Facebook i alla fall).

Ska det vara så, så skiter jag på det. Spelar ingen roll om det är Ptroo, som jag gillar, eller ngn annan, ska kommunikationen vara på FaceFuck, så kan det vara:arsele

Ska det vara så, så skiter jag på det. Spelar ingen roll om det är Ptroo, som jag gillar, eller ngn annan, ska kommunikationen vara på FaceFuck, så kan det vara:arsele

Jag är benägen att hålla med dig angående Fjollbook men som jag fattat det så är vi nästan 40st. här på SH som ska ut å åka NDR. Räcker inte det?

Problemet just nu är att ingen info skrivs på SH om rundan.

Tyck vad ni vill om FB men här finns ingen startplats angivet av VBK.

Lite svårt att Gazza tillsammans då

Last edited:
Om den informationen som jag försöker få fram (via vissa) hade kommit fram så hade det blivit bättre uppdatering här, men eftersom att det inte är min tråd så kan jag inte ändra första-sidan.

Det blir en runda, ca 25-30 mil på nya vägar som är helt fantastisk. Mat och bensin finns längst med vägen till självkostnadspris.

SAMLING ÄR HOS GREVENS MC-DELAR I ÄNGELHOLM 08.30-09.30

Första gruppen har avfärd från Grevens kl 10.00!

Jag hoppas självklart att alla som skrivit upp sig kommer - för det kommer bli toppenbra! :)

Körde del av rundan idag... Fyfan vilka vägar��. På vissa partier kan man nästan tro att vägverket sponsrar NDR2015 med ny asfalt �������� dom har putsat upp delar av rundan sista månaden ������������:tummenupp

Om ni fortfarande behöver rl så kan någon som vet rundan skicka den i ett pm till mig så man kan förbereda sig.

Jag kommer, vad blir det för mat? Måste man anmäla i förväg om man vill äta? Bara så man vet vad som gäller, är ju inte så lång tid kvar nu.

Det blir inte så pretentiöst utan det blir Statoil / Mcdonalds / Korvaluda. Man behöver inte bestämma sig i förväg utan man kan äta om magen kurrar eller låta bli om den inte gör det. :banana

1:VBK
2:skumgummits
3:
4: Söderbergh
5: Beckis
6: Kriss
7: Bea
8: Bottne
9:svartemattias
10:Maurder
11: r33z
12: Boouy
13: wonderwizard
14: Manneman
15: Onedreamer
16: Metiorita
17: Evbody
18: SilverWolf
19: PimX
20: Ripster
21: bjornus
22: M.
23: Bezerk
24: Graxen
25: BRL-67
26 Skuleberget
27: spider69
28: Hestfaen
29: Impact (kanske med skjuts)
30: Roadshark
31: powerglide (med en bakpå)
32:MÅLAREN
33: dr.tooth2008
34: Skolda
35: Spixer med möghacka
36: M@rtini
37: Kawa_Krille
38: VicariousGrudge

Bumpar igen. 08.30 hos grevens mc-delar i Ängelholm är det samling!

Lite magert deltagande tycker jag... Bäst jag fyller ut fältet.
Det är en bit kvar till glansdagarnas 150-hojarsdeltagande.

1:VBK

2:skumgummits
3:
4: Söderbergh
5: Beckis
6: Kriss
7: Bea
8: Bottne
9:svartemattias
10:Maurder
11: r33z
12: Boouy