Navigeringsappar

Annars finns ju klassikern. Strömoberoende, snabb överblick, inga projektionsfel och tillförlitlig. Gratis världskarta life-time.

b23a14c6db1640c1717a137e53c90fa3.jpg

Med vänlig hälsning,
Jag har en med Jugoslavien och Östtyskland...🫣

Provat MyRouteApp, CaliMoto, Kurviger, OsmAnd, Furkot och en hel del andra som jag inte kommer ihåg namnen på, men återvänder oftast till Google Maps. Kommer dock prova TomToms gratisapp och plan.tomtom.com och se om det är något att hänga i julgranen.

Provat MyRouteApp, CaliMoto, Kurviger, OsmAnd, Furkot och en hel del andra som jag inte kommer ihåg namnen på, men återvänder oftast till Google Maps. Kommer dock prova TomToms gratisapp och plan.tomtom.com och se om det är något att hänga i julgranen.
Vad är det du gillar med Google Maps? Riskerar man inte att råka köra kortaste vägen om man använder den?

Vad är det du gillar med Google Maps? Riskerar man inte att råka köra kortaste vägen om man använder den?
Det är som du säger att man riskerar att få en rutt som är den kortaste vägen även om man väljer bort sådant som motorvägar, vägtullar etc, så därför har jag också alternativa appar installerade.

Jag gillar hur appen/tjänsten fungerar och att den är den mest exakta av alla jag testat. Det som dock gör att jag återkommer gång på gång är att jag har så mycket information/data inlagt och vill inte lägga ner all den tid det skulle ta att överföra till andra appar/tjänster.

Ja det är lite störande. På min Garmin är det så också. Man kan välja kortast tid eller kortast sträcka 🤔

Jag kanske inte bryr mig om varken eller. Ge mig den roligaste sträckan bara 😁brukar bli bäst om man är lite aktiv själv och väljer intressanta vägar vartefter. Eller ruttar med flera waypoints där man manuellt väljer några fina vägar på vägen så kan GPS'en få knyta ihop dem iaf.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats