Trinity
I love Honda 4-ever
Efter att ha ätit lite glass i Vaxholm satte vi oss på hojen för att åka hemåt i eftermiddagssolen. I slutet av Boge passerade vi den lilla vägen med bom upp till vänster precis innan den sista busshållplatsen. Precis vid bommarna ser vi en hel flock med vildsvin (12-15 stycken), den största ser ut att väga en bra bit över 200 pannor
Nyfiken som man är bad jag gubben stanna så man kunde få sig en närmare kik...(han satt kvar på hojen)
Stod och tittade en liten stund på de helt orädda svinen tills den största som stod längst bak vänder sig om tar två kliv fram och blänger på mig. Beslutade mig då för att retirera och studsa upp på hojen ifall att han skulle få lust att smaka på mitt Daineese ställ eller så
Ytterligare en grej att sätta upp på akta-sig-för-listan!
Nyfiken som man är bad jag gubben stanna så man kunde få sig en närmare kik...(han satt kvar på hojen)
Stod och tittade en liten stund på de helt orädda svinen tills den största som stod längst bak vänder sig om tar två kliv fram och blänger på mig. Beslutade mig då för att retirera och studsa upp på hojen ifall att han skulle få lust att smaka på mitt Daineese ställ eller så Ytterligare en grej att sätta upp på akta-sig-för-listan!