An3Azz
www.99riderz.com
Mirran skrev:Då måste du ju alltid gå runt och känna dig småpåverkad..![]()
Om inte annat så blir man ju lättpåverkad

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mirran skrev:Då måste du ju alltid gå runt och känna dig småpåverkad..![]()
Grattis,att det funkar för dig,för mig blir det dagjobb och ej inom vården då min chef är helt totalt puckad.. :kocko :kocko :kocko :kockoarv skrev:Har jobbat heltid natt i snart 9 år...![]()
Trött på detta jobb pga.chefen som vill att vi ska jobba mycket en period så att vi kan få en veckas ledighet,men har man två barn orkar man inte jobba hur komprimerat som hellst,det måste ju funka hemma oxå.Nettan skrev:Tjena, jag har jobbat natt i snart 6 år, inom vården. Arbetstiderna är då 21.00-07.00altså 10 tim åt gången. Jag tycker det e jättebra att jobba natt, men så klart det negativa är ju att man i perioder kommer in i att sova dåligt. Detta med att du sover dåligt nu kommer snart stt ge sig det är nog bara ett tag, sedan vänder det o du kommer sova vanligt igen.
Men det är tråkit när det blir de här vändorna för det blir familjen som får leva med en seg tjurkart ett tag. Lycka till
Jobba inom vården är väl ingen höjdare om man inte har sovande jour, det tycker jag verkar bra!Mirran skrev:Trött på detta jobb pga.chefen som vill att vi ska jobba mycket en period så att vi kan få en veckas ledighet,men har man två barn orkar man inte jobba hur komprimerat som hellst,det måste ju funka hemma oxå.
Tack,det värmdesportarn skrev:Jobba inom vården är väl ingen höjdare om man inte har sovande jour, det tycker jag verkar bra!
Nej, välj nåt välbetalt jobb på dagtid. Kanske utbilda dig till nåt du tycker är kul. Vet flera som pluggar och har barn. Lycka till och hoppas du mår bättre snart!
Ja,det får man ju verkligen hoppas,känna sig som en zombie är verkligen inget kuligt.Honken skrev:Jag jobbade 3 skift i ca 2 års tid. trivdes gyrmt bra med det då och särskilt då med nattskiften, har aldrig haft så mycket fritid!
Men för ca 2 år sen bytte jag arbete och har sen dess jobbat 7-4 och har fortfarande grymma problem med dygnsrytmen! Vissa nätter sover jag knappt alls och är som en zombie dom dagarna! Inte alls bra!
Men förhoppnings blir det bättre med tiden!
Mirran skrev:Ja,det får man ju verkligen hoppas,känna sig som en zombie är verkligen inget kuligt.![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |