Nattjobb förödande!

eus skrev:
:lol

eus skrev:
Sen när får man cancer av mjölk?
Kanser vet jag inte vad det är, kanske nån ny sjukdom?

Ja det var nått år sen de stog att man kunna få cancer av mjölk....

haha ja ja jag är nyvaken så ha lite vett med mej då :lol
ska stå cancer.................... :7peta solly

Last edited:
Jobbade natt i 5 år och måste säga att det är fan inte hälsosamt.
Jag fick oregelbunden hjärtrytm mot slutet och blev inlagd på sjukan en sväng.
Tilläggas bör att jag hade inga som helst problem med sömn och såna saker...

ajdå det låter inte bra om du fick det mmmm själv har jag väll tur eller nå sånt då jag klarar mitt jobb så pass bra som jag gör.

Trallhusbjörn skrev:

Ständigt nattjobb är inga problem för mig men att jobba som jag gör nu fm/em /natt löpnade schema gör att jag tamejfan slutat sova. Dock så är det väl bara och bita i det sura äpplet för sossej***arna lägger ju ner allt i den här stan.

ska man jobba natt så ska man bara jobba natt inte skift för de tar ju musten ur en som du säger.....

An3Azz skrev:
Ständigt nattjobb är inga problem för mig men att jobba som jag gör nu fm/em /natt löpnade schema gör att jag tamejfan slutat sova. Dock så är det väl bara och bita i det sura äpplet för sossej***arna lägger ju ner allt i den här stan.

Trallhusbjörn skrev:
Det låter ju riktigt otäckt,när jag sovit mina 4-5 timmar så är jag skakis hela dan. Nää det är nog dags för dag jobb..

An3Azz skrev:
Då måste du ju alltid gå runt och känna dig småpåverkad.. :öl

jag har jobbat fyrskift på polarbröd, då jobbar man alltså både förmiddag, eftermiddag och natt och även på helger. Det var max tre dagar av samma i sträck sen var vi tvugna att byta. tänk er jobba tre dagar natt för att sen gå över till förmiddag. Det är fan ingen lek. (natt slutar klockan 06:00 och förmiddag börjar 06:00

honkiie skrev:
jag har jobbat fyrskift på polarbröd, då jobbar man alltså både förmiddag, eftermiddag och natt och även på helger. Det var max tre dagar av samma i sträck sen var vi tvugna att byta. tänk er jobba tre dagar natt för att sen gå över till förmiddag. Det är fan ingen lek. (natt slutar klockan 06:00 och förmiddag börjar 06:00
Det måste ha varit hårt.

urk det är inte nån lek

honkiie skrev:

Har knäckt extra minst två helger i månader med minst tettio timmar per hel i tre års tid i jakten på pengar, fram tills i vintras..

Fick knas på kistan för drygt ett år sedan, blev en vrång-gubbe, sömnproblem, orkade knappt gå till det vanliga jobbet osv.

Jag slutade allt extrajobb och nobbade all övertid. Det är INTE värt det. Jag trodde ett bra tag att jag var odödlig på det viset men ack vad man bedrog sig! Idag skiter jag totalt i pengar, så länge jag har mat på bordet osv. Finns saker som är viktigare som man inte ser när man mitt uppe i allt det där!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025