Nationaldagen

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
bröder och systrar i alla färger, ut på stadens gator och fira vår nationaldag i dag..

hurra hurra hurra

:kiss :fyllisar :) :öl :tummenupp :krama :hej :banana :tuttar

Last edited:
Ska fira med att traska ner på Avenyn och käka glass. :födelseda

Valmers lugna dig annars ge vi fan din mAmMA ett NaCKskåt :rofl

Japp idag är en fin dag att va svensk på

Vi har inget att fira.
Skänk en tanke till minnet av Normandie istället, utan denna tappra handling hade vi kanske pratat ryska idag.

Sådär, nu har jag varit seriös för ett år framöver... Tillbaks till normalläget. :tummenupp

mb skrev:
Ironi eller inte? :confused: :va

Kan inte vara ironi.

Synd att vår nationaldag är helt förstörd av sånna som tycker BSS är bra. Hade gärna firat som våra grannar firar sin 17 maj.

Det har vart en fin dag idag att fira Sveriges nationaldag på men så synd att det svenska folket inte firar den som man ska!!
Har sett några flaggor uppe och jag måste erkänna att det är ett framsteg för det svenska folket, men så synd att man inte vågar att fira den riktigt. Alltså det är så himla synd att man inte kan vifta med den fina blågula flaggan hur man vill och inte heller på nationaldagen.

Det enda jag kan säga är att svenskarna måste bli mer tuffa och ta för sig, har bott här i många år nu och jag älskar verkligen det här landet, detta är mitt hem men fan va synd att folket är så fega!

Back