Nar tvattar DU handerna?

KarlJohan skrev:
ok. låter ändå lite jobbigt. :D

:va vadå?? så om man tar o funderar över det McB skrev så är det faktiskt helt normalt att tvätta händerna innan du ska laga mat, innan du ska äta eller efter toalettbesöket...

då betyder det att du aldrig tvättar händerna då..?? :galen

SMÄCKBEE ljUuuuuUGER :skrattaåt

en gång var vi fulla och åt kebab, HAN TVÄTTADE INTE händerna :mattias

var det inte nån annan som hade smutsiga händer den kvällen :hihi

Tvättar händerna när jag har vart på toa, när jag har mekat, om jag fått skit på händerna. Det blir nog iaf 7 till 8 grr/dag

Jag hör nog åxo till kategorin som tvättar 7 - 8 ggr om dagen, jag tror det är ganska normalt....jag brukar låta vattnet rinna och använda samma papper som jag torkade händerna med till att stänga av blandarn och öppna dörren eller så öppnar jag dörren med foten.

Det känns frächare med pappershanddukar än med en ofungerande varmluftsblås. :huvet

PS. Jag slänger alltid den första pappershanduken i raden och använder den som är bakom....(tvångstankar). DS :3freak

Bertborge skrev:
PS. Jag slänger alltid den första pappershanduken i raden och använder den som är bakom....(tvångstankar). DS :3freak

alla vi har nog lite tvångstankar när det gäller smuts o sånt...usch för äckliga toaletter alltså..

UrbanTiger skrev:
Just det, inga fingrar i munnen eller i maten så går det bra. Du tar väl med egen folie till Donken hoppas jag :va
Och för inte misstaget att slicka av folien på utsidan. Det är insidan man kan slicka rent det goa på. En polare fick salmonella av att han slickade rent en chipspåse som han köpt på Lidl. Man vet aldtig vem som pillat på den och var dom har pillat innan :gnissla

Hur visste din polare att han fick salmonella från just den chipspåsen? :3freak

Kanske var de nåt dåligt pök från helgen innan...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt