Nar tvattar DU handerna?

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Klippt fran ett annat mc-forum:

I walked into the head on Monday and someone is already occupying the stall. Since I think it is rude to piss all over the toilet I decided to wait for the pissr already occupying the standing stall. While waiting I thought, isn't it "STRANGE" that people walk into a bathroom wip out their respective genitals and handle them with dirty hands. Where have those hands been prior to handling the package? Do you have a nasty virus living in a crack in your fingernail, did you just place that virus on your prick? Why is it people wash there hands after and not before handling their tools?

Keeping in mind I do too wash afterwards, but yesterday I washed before handling the tool. And no, yesterday while at work I decicided my prick was clean enough to forgo the habitiual wash after.

Tankvart.... :rofl

Jag tvättar händerna 15-20 gånger per dag. Har nästintill sjuklig skräck för vad som finns på folks (och mina egna, för den delen) händer. Kan inte äta något med händerna om jag har tagit i något efter senaste vaskningen. Kan t.ex. inte gå in på McDonalds, tvätta händerna och sedan beställa, för då får jag ta i smutsiga sedlar eller kort mellan tvagning och intagande av föda. :3freak

Äsch vafan, lite skit rensar magen.
Utsätter man sej inte för bakterier och basilusker får man ju inget immunsystem.

jag tvättar också händerna ofta, men inte lika ofta som McB, han verkar ju ha psykiska problem juh... :tungan :pannkyss

Tvättar mig väldigt ofta, å det kanske är bra, med tanke på vart jag jobbar. Sprita händerna är väldigt bra!

McB skrev:
Jag tvättar händerna 15-20 gånger per dag. Har nästintill sjuklig skräck för vad som finns på folks (och mina egna, för den delen) händer. Kan inte äta något med händerna om jag har tagit i något efter senaste vaskningen. Kan t.ex. inte gå in på McDonalds, tvätta händerna och sedan beställa, för då får jag ta i smutsiga sedlar eller kort mellan tvagning och intagande av föda. :3freak
Sök hjälp.

Här verkar vara ett bra ställe att lägga in den här tankeställningen.

Har ni tänkt på att man sätter på vattenkranen med sina smutsiga händer, tvättar händerna för att sedan stänga av vattnet med den nu smutsiga kranen. Blir då inte händerna smutsiga igen? :va

En vän till mig blev helt bedrövad efter att kommit på det där.

Zator skrev:

Har ni tänkt på att man sätter på vattenkranen med sina smutsiga händer, tvättar händerna för att sedan stänga av vattnet med den nu smutsiga kranen. Blir då inte händerna smutsiga igen? :va

Varre ar val att manga stallen ska envisas med att dorren oppnas inat?
Da tvattar man handerna och sen tvingas man anda ta i dorren for att lyckas oppna den. En vild gissning ar att inte alla som tagit i den tvattat handerna forst...

Kan erkanna att har jag langarmat sa drar jag in naven i armen innan jag oppnar.

Zator skrev:

Just därför använder man inte handen för att stänga av kranen, utan armbågen om det är en blandare med "spak", alternativt en papperstuss om det är skruvkranar. Samma sak med handtaget till toalettdörren.

KarlJohan skrev:
jösses Mcb.

Det låter riktigt jävla jobbigt. aldrig funderat på terapi?

Nej, det är inte så jobbigt. Det är inte så att jag är rädd för att ta folk i hand eller röra vid saker, jag har bara svårt för att äta och laga mat utan att tvätta händerna först. Att jag tvättar händerna såpass ofta som jag gör är för att jag ogillar att känna mig smutsig, vilket jag blir när jag sitter och arbetar. En ledig dag blir det givetvis betydligt färre tvagningar.

nu när vi ändå är inne i badrummet...

...visst är det med blandade känslor man sätter sig på en varm toalettring en kall dag?

McB skrev:
Nej, det är inte så jobbigt. Det är inte så att jag är rädd för att ta folk i hand eller röra vid saker, jag har bara svårt för att äta och laga mat utan att tvätta händerna först. Att jag tvättar händerna såpass ofta som jag gör är för att jag ogillar att känna mig smutsig, vilket jag blir när jag sitter och arbetar. En ledig dag blir det givetvis betydligt färre tvagningar.

ok. låter ändå lite jobbigt. :D

Mark skrev:
nu när vi ändå är inne i badrummet...

...visst är det med blandade känslor man sätter sig på en varm toalettring en kall dag?

Visst är det, bekvämt men ändå lite kymigt.... ungefär som man är buksvåger med någon. En polare brukar skämta med en annan och säger: Rent tekniskt så har du haft sex med mig men inte jag med dig.... :D

KarlJohan skrev:
ok. låter ändå lite jobbigt. :D

Jobbigt att vara ren om händerna innan man lagar mat eller äter? Jag trodde det tillhörde normal hygien, men okej... ;)

När jag skrev att jag tvättar händerna 15-20 gånger om dagen överdrev jag nog en smula. Runt 10 gånger är nog närmare sanningen om jag tänker efter.

McB skrev:
Just därför använder man inte handen för att stänga av kranen, utan armbågen om det är en blandare med "spak", alternativt en papperstuss om det är skruvkranar. Samma sak med handtaget till toalettdörren.

Så är det. :mattias

McB skrev:
Jobbigt att vara ren om händerna innan man lagar mat eller äter? Jag trodde det tillhörde normal hygien, men okej... ;)

När jag skrev att jag tvättar händerna 15-20 gånger om dagen överdrev jag nog en smula. Runt 10 gånger är nog närmare sanningen om jag tänker efter.

Ähh.. McB.. De e ju bara ett i-landsproblem.. Inget o hänga upp sig på! Tvätta på du! :D

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt