Namn, nummer och reklam på ställen?

Tja Kay!

Du vet vad jag tycker! :tummenupp

Image is everything! Vi som inte kan köra fort på banan, kan iaf låtsas som det i depån... ;)

Gustav, ja jag ska fixa fram nya loggor till dig.
Tyvärr funkar det inte så att nånn ser ett nummer på stället och ringer och vill sponsa,,
men, har man sponsorer bör man, i förhållande till deras insatts, visa upp dom på ett proffsigt sätt.
Vill man jobba långsiktigt med en sponsor kan det vara läge bjuda till lite i förhand, och jagar man sponsorer så skadar det inte att visa upp en bild av ett snyggt team.

R2 skrev:
Ett enkelt sätt att få skinnstället att se proffsigt ut och troligen få nöjdare sponsorer är just att ha deras logos på skinnstället.
Jag ihop med en av mina sponsorer testat fram material mm för detta.
Tyvärr så har dom lite för mycket att göra och har inte hunnit bygga om sin hemsida ännu, detta ska ske i det närmaste och då ska man enkelt kunna beställa där.
Jag ska tjata på dom lite extra nu, våren är ju inte så långt borta..
Som synes går det att få mycket detaljerat.

Thorsells Reklam i Skövde va?

UrbanTiger skrev:
Det är väl så att om du inte får "betalt" så ska du inte ha nåhon klibba på grejerna. Det är dessutom ett argument för att få bra betalt.....

R2 skrev:
Vill man jobba långsiktigt med en sponsor kan det vara läge bjuda till lite i förhand, och jagar man sponsorer så skadar det inte att visa upp en bild av ett snyggt team.

Ni har rätt båda två antar jag. Lite paradoxalt kanske, men men...

Zoidberg skrev:
:tummenupp
Kul när inte alla ser likadana ut (+ roligare & lättare för publiken )!
Vad gäller regn & skinnställ så tänker jag skaffa en "regn-/vindjacka" att ta på när det regnar "lite mer" . Man blir inte så blöt som man skulle tro pga lä & fart. Som sagt gäller det inte handskarna som kan bli blöta rätt snabbt (ingen hit med kalla stela fingrar nästa pass !)

Det finns jättebra tighta regnställ för racebruk som inte fladdrar så förbaskat utmärkt att dra över stället, bla dainese tillverkar sådana fast av någon anledning saluförs de inte i sverige ty här regnar det aldrig...... :rolleyes:

Har kollat upp detta närmare idag, några få bitar kvar som faller på plats snart.
Mer info innan mc-mässan utlovas.

Nyteknik skrev:
Bra. Lång lev.tid?
kan inte uttala mig helt säkert om det, men nej, jag påpekade att det va bråda dagar och som sagt, innan mc mässan ska det "visas" och sen borde man kunna beställa i det närmaste.

R2 skrev:
kan inte uttala mig helt säkert om det, men nej, jag påpekade att det va bråda dagar och som sagt, innan mc mässan ska det "visas" och sen borde man kunna beställa i det närmaste.
Jag menade om själva produkten har lång leveranstid. Eller är det något man beställer ena dagen och har i sin hand den andra?

Nyteknik skrev:
Jag menade om själva produkten har lång leveranstid. Eller är det något man beställer ena dagen och har i sin hand den andra?
jaha ok
jo man beställer och dom skickar så fort det är gjort ja
dom håller hårt på sina leveranstider, så det borde va smidigt.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back