Namn i tidningen idag.

Tack för att du påminner mig. Ska ner i källarn och kolla. :rolleyes:

Min träslöjdslärare i skolan hette Ingvar Hugg han har nu ett företag som heter "Ingvar Hugg´s Snickeri" och min syslöjdslärare hette Elsy

Last edited:
Personlig favorit är Pippa Mann

Kör vit bil:
pippa-mann-jeff-simmons-2010-5-28-14-17-16.jpg

troligen heterosexuell kvinna som racear lite......

Izod+IndyCar+Driver+Pippa+Mann+by+Carey+Spencer+Best+Digital+Shots+Photography.jpg

/e

En lärare på förr-förra skolan hette Ann Granat, hon var inte att leka med!

En lärare på förr- förr- förra skolan hette: Ann Ahl. Jag vet inte om hon var att leka med men hon gick under ett snarlikt smeknamn...

Robert Tennisberg på radiosporten då?

Lisa Frost läser vädret här i P4 norrbotten. Hon låter lite, ja, hon trycker som på i vissa ord på nått vis. Kanske nån hörselskada eller så.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Robert_Tennisberg

Sådant brukar man höra och förstå men det är ngt fruntimmer på trafiknyheterna som retar gallfeber på mig.. Svårt att beskriva men hon avslutar (typ) varje mening hårt och kort, låter positivt snorkig = blir helt fel. Förmodligen anledningen till 83% av road rage-fallen i hufvudstaden...

En lärare på förr- förr- förra skolan hette: Ann Ahl. Jag vet inte om hon var att leka med men hon gick under ett snarlikt smeknamn...

Det kräver en bild ur en skolbok för att vara sant.

Hört detta säkert massor med gånger, och jag tror inte jag känner massor som gått i din skola...

Det finns en lärare som heter Ann Ahl på ALLA skolor :fakta

Vet inte hur många gånger jag har hört den där, det jobbade tydligen en på min skola också men ingen visste vem det var :D

Det kräver en bild ur en skolbok för att vara sant.

Hört detta säkert massor med gånger, och jag tror inte jag känner massor som gått i din skola...

Människan gick i pension och flyttade från byn. No pics. Believe or not. :mad:

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...