Nallens pengar?

Mehh hallå! Han har ju redan avslöjat hur mycket det var. :D:D:D:D

Så, fingrarna är renslickade och humöret i botten.
Dee_cati vann på 5130kr som var närmst 5037kr vilket bög-nallen innehöll, plus en femhundring eller så i allehanda valutor.

ja, han är en liten virrpanna. bra att alla följer virrpannan. :D:D

jag gissar på 5037kr! :banana:arsele
oj skrev markus något som man behövde läsa, brukar mest scrolla förbi:arsele Någonting säger mig att den som skrev efter mig gjorde detsamma:jäs

Jag vann nästan. :mad:
Så vad gick jag miste om? En middag på tu man hand med levande ljus?

Hörde också något om att det ska komma en 200kr sedel och nått om att 20:an ev. kan bli ett mynt. 2-krona var också snack om att den kan komma tillbaka.

Roligt att den finns miljoner 2-kronor därute och man aldrig tänkt på det, i vart fall inte jag. Kollar på på hur de ser ut så är de ju skrämmande lik 1-kronan. Kanske har man missat några i sina dar :S

Vinsten var ju att man fick välja en tråd som Mackan skulle hålla sig borta ifrån.

Jag hade tänkt starta en ny om jag vann "Hur socialdemokraterna byggde upp välfärden, Alliansen raserade den och Mona kommer att återuppbygga den" samt slänga in något om den store satan i väst och fördelarna med en muslimvänlig integrationspolitik bara för att få blodtrycket att slutligen spräcka pannvenerna...

Fast det vore nästan elakt....

Vinsten var ju att man fick välja en tråd som Mackan skulle hålla sig borta ifrån.

Jag hade tänkt starta en ny om jag vann "Hur socialdemokraterna byggde upp välfärden, Alliansen raserade den och Mona kommer att återuppbygga den" samt slänga in något om den store satan i väst och fördelarna med en muslimvänlig integrationspolitik bara för att få blodtrycket att slutligen spräcka pannvenerna...

Fast det vore nästan elakt....

Aha, det missade jag ju :D

Kom igen, starta den tråden NU GENAST :banana

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...