Nalle Puh har en kompis som heter Nasse

ah17 skrev:
Man behöver inte vara speciellt slängd i matte för att räkna ut konsekvenserna på lång sikt av nuvarande nativitet och migrationsstatistik. Framtidsforskare delar denna synen:

Nej, av allt att döma kommer muslimerna att vara fler än svenskarna nån gång i framtiden. Givetvis är detta en del i deras övergripande mål att långsamt ta över Sverige, göra det till en muslimsk stat och göra svenskarna till ett slavfolk under ett styre bestående av militanta imamer. Har vi tur får vi bo i Övre Norrland med en mur och en buffertzon emellan "oss" och "dem", men av allt att döma blir det koncentrationsläger för de flesta av "oss".

Anslut er till motståndsrörelsen mot massinvällning idag, imorgon kan det vara för sent!

Chris Ash skrev:
Nej, av allt att döma kommer muslimerna att vara fler än svenskarna nån gång i framtiden. Givetvis är detta en del i deras övergripande mål att långsamt ta över Sverige, göra det till en muslimsk stat och göra svenskarna till ett slavfolk under ett styre bestående av militanta imamer. Har vi tur får vi bo i Övre Norrland med en mur och en buffertzon emellan "oss" och "dem", men av allt att döma blir det koncentrationsläger för de flesta av "oss".

Anslut er till motståndsrörelsen mot massinvällning idag, imorgon kan det vara för sent!

i can smell a small amount of irony here

men muslimernas mål e att hela världen ska vara muslimsk..

är de bara jag som fått uppfattningen att muslimer verkar vara ganska intolleranta.. eller har jag blitt hjärntvättad av medias propaganda :va

Kriss är arg nu, han raljerar alltid då.

:banana

Att han inte kan läsa nativitets- och befolkningssiffror döljer han med att pladdra om annat.

:lol

heimdal skrev:
vad är de för jefla sepefrågor de ställer...
"kommer vi inte va lika blonda längre"

Det är naturligtvis ointressant, men att vi inte kommer kunna leva våra liv som "fria" människor är synd.
Man får väl skaffa sig en plätt på Golanhöjderna. :)

Markus skrev:
Kriss är arg nu, han raljerar alltid då.

:banana

Att han inte kan läsa nativitets- och befolkningssiffror döljer han med att pladdra om annat.

:lol

Det är naturligtvis ointressant, men att vi inte kommer kunna leva våra liv som "fria" människor är synd.
Man får väl skaffa sig en plätt på Golanhöjderna. :)

haha.. eller så får vi "landsortsbor" bli bosättare i stockholm

heimdal skrev:

är de bara jag som fått uppfattningen att muslimer verkar vara ganska intolleranta.. eller har jag blitt hjärntvättad av medias propaganda :va

Nej det är inte bara du det är ungeför 2/3 av sveriges befolkning som tycker så. Hur många av de etniskt svenska som tycker så är sannolikt ännu fler.

heimdal skrev:
haha.. eller så får vi "landsortsbor" bli bosättare i stockholm

Äh, jag drar till landsorten istället. Skövde är i och för sig alldeles för nära Rosengård för min smak. :hihi
Skellefteå kanske? :va
Annars får man väl böna och be till sina Nordiska grannar, de kanske kan utnyttja en till något, typ rensa fisk i Kristiansand eller sälja hasch i Christiania.

ah17 skrev:
Nej det är inte bara du det är ungeför 2/3 av sveriges befolkning som tycker så. Hur många av de etniskt svenska som tycker så är sannolikt ännu fler.

nu vet jag vad jag kommer gå å fundera på tills jag dör.. om de e intolleranta eller inte.. jag kommer se tecken på att de är det överallt.. ill be paranoid (mer än tidigare iaf)

heimdal skrev:

Jag kan ge mitt svar pa det eftersom jag har muslimska slaktingar, har svensk mamma och/men inte ar muslim sjalv. Majoriteten av muslimer ar mycket toleranta och vanliga manniskor som skoter sitt och har sina asikter men padyvlar inte dem pa andra. Som det skall vara med alla religioner tycker jag! Men tyvarr finns det alltid nagon liten labbig fanatiker som alskar ideen av att vara en liten ledare och tror att han ar from och allt sannt. De forstor for andra muslimer. Tyvarr verkar dessa sma manniskor bara oka, eller ar det media som belyser fler av dem?

Vi har en snubbe pa jobbet som tror att han e Allah "re incarnated" och han har fatt nys om att min far e fran ett mellanostern land. Nu kan han i sin simpla hjarna inte fatta VARFOR jag inte ber fem ggr per dag och har skinka pa mackan, och det e ett javla tjat om det varje gang han ser mig :rolleyes: . Men det e bara att fortsatta gora vad jag alltid gjort. Valja min egen vag och jag tycker att alla icke muslimska lander skall gora samma sak.

ah17 skrev:

Ja, men de etniskt svenska är av underordnad betydelse i det nya Sverige.
(Kommer i och för sig ihåg Partiets fagra löften om att "ta folks oro på allvar" efter valet 2002).
Orback säger ju själv att det är dags för svenskarna att anpassa sig till invandrarna. :brynad

Nursey skrev:
Tyvarr verkar dessa sma manniskor bara oka, eller ar det media som belyser fler av dem?

de va just de jag också undrade :va

misstänkte att de va som med allt annat.. att de finns rövhål överallt
:hihi
(eller så beror de på att de står i mitt horoskop att jag tycker alla e idioter :va)

Nursey skrev:
Majoriteten av muslimer ar mycket toleranta och vanliga manniskor som skoter sitt och har sina asikter men padyvlar inte dem pa andra.

Är de lika toleranta i alla länder, eller är det skillnad på asiatiska och arabiska muslimer?

Nursey skrev:
Majoriteten av muslimer ar mycket toleranta och vanliga manniskor som skoter sitt och har sina asikter men padyvlar inte dem pa andra.

Åh jasså jag som trodde alla var intoleranta. :) Jag känner också flera muslimer, toleranta, sekulära osv. En gång så var jag med om en diskussion angående homosexualitet mellan några vänner. De kan beskrivas som följande:
En dansk, en muslim, en miljöpartist också jag.

Frågan som som jag fann speciellt rolig var, vad skulle du göra om din son kom hem och berättade att han var homo?

För att fatta mig kort så blev det en smarrig kulturkrock mellan miljöpartisten och den toleranta muslimen. Det skiljde ett par hundra år mellan synen på homosexualitet, dem emellan.

Nursey skrev:
Men det e bara att fortsatta gora vad jag alltid gjort. Valja min egen vag och jag tycker att alla icke muslimska lander skall gora samma sak.

:Bugar Stå på dig!

Markus skrev:
Är de lika toleranta i alla länder, eller är det skillnad på asiatiska och arabiska muslimer?

Det e fet skillnad mellan muslimer i alla lander och inom landerna. Fan vad de e komplicerade. Det finns ganska militanta typer i pakistan tex men pa manga andra stallen med saklart.

ah17 skrev:
Åh jasså jag som trodde alla var intoleranta. :) Jag känner också flera muslimer, toleranta, sekulära osv. En gång så var jag med om en diskussion angående homosexualitet mellan några vänner. De kan beskrivas som följande:

Frågan som som jag fann speciellt rolig var, vad skulle du göra om din son kom hem och berättade att han var homo?

För att fatta mig kort så blev det en smarrig kulturkrock mellan miljöpartisten och den toleranta muslimen. Det skiljde ett par hundra år mellan synen på homosexualitet, dem emellan.

:Bugar Stå på dig!

Hur anpassad min far an e, om min bror kom hem o sade att han var homo sa skulle huvuden rulla. :kocko
Vissa saker sitter hart, men det finns ju manga svenska fader som skulle ha svart att ta det me.

ah17 skrev:
rrig kulturkrock mellan miljöpartisten och den toleranta muslimen. Det skiljde ett par hundra år mellan synen på homosexualitet, dem emellan.!

Hur många år skillde det mellan miljöpartistens och DIN i syn på homosexualitet då?
Din favoritsida hade ju en "upprörande" artikel i ämnet häromdagen!
http://www.nationell.nu/index.php?a=777

Särskillt inläggen i diskussionen under känns uppmuntrade och "up to date" med samtiden.. Tanken på andra pojkars snoppar kanske känns läskig när de själva ser ut som ett ollon...

korvgubbe skrev:
Hur många år skillde det mellan miljöpartistens och DIN i syn på homosexualitet då?
Din favoritsida hade ju en "upprörande" artikel i ämnet häromdagen!
http://www.nationell.nu/index.php?a=777

Särskillt inläggen i diskussionen under känns uppmuntrade och "up to date" med samtiden.. Tanken på andra pojkars snoppar kanske känns läskig när de själva ser ut som ett ollon...

Jag skulle väl säga att jag låg en 20-år före.

ah17 skrev:
Jag skulle väl säga att jag låg en 20-år före.

Då får jag väl omformulera frågan:
- Hur skulle en person som befinner sig "20 år före" bete sig och reagera om dennes son kom hem och berättade att han var homo?
- Hur ser man f.ö. på homosexualitet när man ligger 20 år före?

....tänkte bara låta dig upplysa mig om vad jag beräknas tycka om en sissådär 20 år...

ah17 skrev:
De kan beskrivas som följande:

Äsch, du skulle försökt få med en livets ordare, jehovas eller någon annan go kristen fundamentalist. Då hade det blivit riktigt roligt.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph