Nalle Puh har en kompis som heter Nasse

Markus skrev:
Definierar du liberal som framåt och konservativ som bakåt? :skrämd

Jag menar att om 20-år så har pendeln slagit tillbaka. Idag så skall man ju ställa till med klang och jubelfest, klä sig i rosa lack och gå i parader och vara så himla käck. Man skall också hävda sin rätt till barn. Förhoppningsvis har dessa stolligheter sansat sig om 20år.

ah17 skrev:
Idag så skall man ju ställa till med klang och jubelfest, klä sig i rosa lack och gå i parader och vara så himla käck.

Ja, det måste göra oerhört ont i hjärtat att se. antar att det kliar i nävarna när du står på trottoaren och kastar konfetti över de som går i karnevalståget.
- In med dem i garderoben igen.. fi faen!

korvgubbe skrev:
Då får jag väl omformulera frågan:
- Hur skulle en person som befinner sig "20 år före" bete sig och reagera om dennes son kom hem och berättade att han var homo?
- Hur ser man f.ö. på homosexualitet när man ligger 20 år före?

....tänkte bara låta dig upplysa mig om vad jag beräknas tycka om en sissådär 20 år...

Lägger du ett pussel där den färdiga bilden är en nynasse?

korvgubbe skrev:
Vissa bitar lägger sig själv... vad motivet blir är jag inte helt 100 på ännu. Var tror du vi hamnar?

Med tanke på hur dina ögon är placerade och vad det innebär för varseblivningen så kan du nog se precis det du vill.
Det förklarar även att ett pussel i 2D är rätt nivå för dig. Något djupseende har du ju ändå inte förmågan till....

Visa sedan upp pusslet för Mamma Mona Sahlin, hon kommer ge dig en klapp på axeln och höjd veckopeng (läs bidrag) som belöning.

ah17 skrev:
Med tanke på hur dina ögon är placerade och vad det innebär för varseblivningen så kan du nog se precis det du vill.
Det förklarar även att ett pussel i 2D är rätt nivå för dig. Något djupseende har du ju ändå inte förmågan till....

Visa sedan upp pusslet för Mamma Mona Sahlin, hon kommer ge dig en klapp på axeln och höjd veckopeng (läs bidrag) som belöning.

I mina ögon är din vilja, att jag ska tillhöra de som kämpar för att placera dig i ett fack, större än min vilja att göra just det.. Men jag ska väl inte rubba din värdsbild så jag kan väl fortsätta att spela med och leka indoktrinerad stenkastarkommunist och fjäska för Mamma Mona genom att försöka klä dig i brun skjorta...

:pannkyss

- Sesså, knäpp nu översta knappen i din bruna skjorta! Och se för all del till att komma ihåg armbindeln!!!

.....är jag duktig?

korvgubbe skrev:
I mina ögon är din vilja, att jag ska tillhöra de som kämpar för att placera dig i ett fack, större än min vilja att göra just det.. Men jag ska väl inte rubba din värdsbild så jag kan väl fortsätta att spela med och leka indoktrinerad stenkastarkommunist och fjäska för Mamma Mona genom att försöka klä dig i brun skjorta...

:pannkyss

- Sesså, knäpp nu översta knappen i din bruna skjorta! Och se för all del till att komma ihåg armbindeln!!!

.....är jag duktig?

Ja du är den perfekta lydiga medborgaren. Du kommer få en medalj ur doktor Görans feta hand.

ah17 skrev:
Ja du är den perfekta lydiga medborgaren. Du kommer få en medalj ur doktor Görans feta hand.

Jag kommer inte kunna ta den ur hans hand eftersom jag lär ligga på knä och kyssa hans fötter och buga mig med pannan mot golvet!

Detta är verkligen humor på högsta nivå...

Svenskar tycker muslimer är intoleranta.....det är så roligt så jag vet inte var jag ska ta vägen..... :lol :rofl

Chris Ash skrev:
Detta är verkligen humor på högsta nivå...

Svenskar tycker muslimer är intoleranta.....det är så roligt så jag vet inte var jag ska ta vägen..... :lol :rofl

Ja, det är ju så roligt, för det vet väl alla att enbart svenskar kan vara intoleranta? :tummenupp

Kurt skrev:
Ja, det är ju så roligt, för det vet väl alla att enbart svenskar kan vara intoleranta? :tummenupp

Crish har varit i mellanöstern och räknat kyrkor och synagogor per capita. Sedan har han räknat antalet moskeér i sverige och därefter dragit sina slutsatser om tolerans.

ah17 skrev:
Jag menar att om 20-år så har pendeln slagit tillbaka. Idag så skall man ju ställa till med klang och jubelfest, klä sig i rosa lack och gå i parader och vara så himla käck. Man skall också hävda sin rätt till barn. Förhoppningsvis har dessa stolligheter sansat sig om 20år.

Ja det håller jag till fullo med om, Pride är en provokation utan motsvarighet i svenskt "kulturliv".

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul